دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود Persian Download Manager


دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود Persian Download Manager

در این پست از وب سایت تاپ ۲ دانلود با معرفی و دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Persian Download Manager در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. Persian Download Manager یا به اختصار «PDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به فایل‌ها می‌شود.
مدیریت دانلود پارسیان با قابلیت «قطعه بندی» یک ویژگی است که در آن فایل‌های دانلود پیش از این که دانلود شوند به قطعاتی تقسیم شده و در هنگام شروع دانلود به جای یک اتصال با سرور تعداد بیشتری اتصال برقرار می‌شود و فایل مورد نظر به طور همزمان مثلاً در ۸ قطعه شروع به دانلود شدن می‌کند، در این حالت سرعت دانلود از وضعیت قبل بسیار بیشتر شده و امکان از دست رفتن اطلاعات بسیار کاهش می‌یابد.


وجه تمایز و برتری این برنامه مدیریت دانلود نسبت به سایر برنامه‌های مشابه چیست؟

نرم افزار Persian Download Manager از سیستم هوشمندتری به نام «قطعه بندی پویا» استفاده می‌کند، این سیستم برخلاف سایر برنامه‌های مشابه بسیار هوشمندتر عمل کرده و امکان دست‌یابی به سرعت بیشتر را فراهم می‌کند.شیوه عملکرد «قطعه بندی پویا» به این نحو است که ابتدا فایل توسط برنامه از طریق سرور مبدأ برای قطعه بندی بررسی شده و سپس شروع به دانلود می‌کند و بر خلاف سایر برنامه‌ها که پیش از شروع دانلود فایل را قطعه بندی می‌کنند.

این برنامه در هنگام دانلود فایل را قطعه بندی می‌کند و به محض این که یک قطعه به پایان رسید، یک قطعه جدید ایجاد می‌کند و در نهایت از تمامی پتانسیل پهنای باند و سرعت اینترنت بهره می‌برد.

دانلود منیجر مدیریت دانلود Persian Download Manager
استفاده از این برنامه نه تنها باعث استفاده از حداکثر سرعت اینترنت می‌شود بلکه سبب می‌شود تا فایل‌ها با امنیت بیشتری دانلود شوند، چرا که اگر در هنگام دانلود جریان برق یا ارتباط اینترنت قطع شود، چون فایل به قطعات کوچک‌تر تقسیم شده‌اند فقط قسمت کوچکی از فایل مجدداً دانلود می‌شود.
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار مدیریت دانلود پارسیان (Persian Download Manager):

_ افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر توسط سیستم هوشمند «تقسیم بندی پویا».
– قابلیت Resume جهت قطع و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده.
– پشتیبانی فقط از مرورگرهای Chrome, Firefox, Opera!
– پشتیبانی از Youtube به زودی!
– قابلیت خودکار چک کردن فایل‌ها توسط ضد ویروس‌ها.
– قابلیت زمان بندی پیشرفته برای مدیریت دانلودها.
– قابلیت Speed Limiter جهت محدود نمودن سرعت دانلود.
– زبان شیرین فارسی

_ دارا بودن فونت های زیبا و خوش جلوه ( ایران سنس)
– استفاده از امکان Multi Connection برای افزایش سرعت دانلود تا چندین برابر و قابل تنظیم توسط کاربر
– قابلیت توقف و ادامه
– درج لینک به صورت تکی و گروهی
– نمایش سرعت دانلود و سرعت کل
– نمایش زمان باقی مانده تا اتمام دانلود

– قابلیت اسفاده از صف های متعدد به سبکی سریع و جدید

_ زمانبندی سریع
– قابلیت تعریف وظایف برای نرم افزار
– نمایش و مرتب سازی لینک ها بر اساس هر ستون و بر اساس : لینک های تکمیل -شده، ناتمام، خطا داده شده، در حال دانلود و در صف دانلود
– استفاده ی کاملاً بهینه از فضای سی پی یو و رم کامپیوتر مخصوصاً در زمانی که نرم افزار در حالت Minimize یا در پایین صفحه قرار دارد یا وقتی کاربر سیستم را Lock میکند.
– بازکردن آسان فایل و محل ذخیره ی فایل
– گروه بندی فایل های دانلودی و مدیریت گروه ها
– پشتیبانی از ویندوز های ۱۰ / ۸ / ۷

و…