دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام Telegram 0.9.42

Telegram 0.9.42 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام Telegram 0.9.42

معرفی نرم افزار :

Telegram – تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند. این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف WhatsApp می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به WhatsApp بیشتر است. نرم افزار تلگرام یک مسنجر فوق العاده قوی می باشد که تقریبا تمام امکانات مورد نیزا برای چت کردن را در اختیار کاربران قرار میدهد، تلگرام با جذابیت های نرم افزاری که دارد توانسته کاربران ایرانی زیادی را جذب خود کند. شما در تلگرام آزاد هستید استیکر هایی که دوست دارید را بسازید و آنهارا وارد تلگرام کنید. در تلگرام میتوانید کانال ایجاد کنید و از امکانات آن استفاده کنید، یک دیگر از ویژگی های تلگرام ساخت ربات نیز می باشد که توانسته امکانات زیادی را به کاربرانش بدهد.

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ویژگی های کلیدی نرم افزار Telegram :

– یکی از سریعترین ابزار چت و پیام رسان
– امن و رمزگذاری اطلاعات رد و بدل شده
– ذخیره سازی ابری داده ها
– ایجاد سوپر گروه ها با ۵۰۰۰ عضو
– احتیاج به نت پرسرعت نیست و با ضعیف ترین اینترنت هم کار می کند
– ۱۰۰ ٪ رایگان و بدون تبلیغات
– احترام به حریم خصوصی
– دارای شکلک های جذاب

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

نسخه Windows

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

نسخه Mac 

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Digital Fortress