دانلود نرم افزار Autodesk VRED Professional 2014 SP3 v6.53

Autodesk VRED Professional 2014 SP3 v6.53 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Autodesk VRED Professional 2014 SP3 v6.53

توضیحات نرم افزار:

Autodesk VRED نرم افزاری قدرتمند از شرکت معروف Autodesk که برای پوشش نیازهای ویژه تولید کنندگان اتومبیل، موتورسیکلت، هواپیما، هلیکوپتر و دیگر وسایل حمل و نقل تولید شده است. این نرم افزار قابلیت مصور سازی داده ها و تبدیل آنها به مدل های رندر شده و بسیار با کیفیت سه بعدی را داراست. این برنامه با ابزارهای متنوع خود طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهد، از طراحان گرفته تا مهندسان و مدیران و حتی کاربران عادی.

ابزارهای موجود در VRED به قدری پرتوان هستند که از این برنامه می توان در عرصه های دیگر نیز استفاده نمود به عنوان مثال در کلیه پروسه های تولید مدل نهایی و رندر شده محصولات تجاری مختلف نظیر عینک، اسپیکر، بسته بندی محصولات، گوشیهای موبایل، لپ تاپ ها، چاپگر و …، این نرم افزار توان انیمیشن سازی را نیز در خود گنجانده است که از این طریق می توان به ایجاد کردن یک انیمیشن از محصول رندر شده نیز پرداخت.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

نرم افزارهای موجود در بسته نرم افزاری:

Autodesk VREDProfessional 2014 SP3
Autodesk VREDPresenter 2014 SP3
Autodesk VREDCluster 2014 SP3

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Autodesk