دانلود نسخه قابل حمل مجموعه آفیس Microsoft Office 2010 Portable

Microsoft Office 2010 | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه قابل حمل مجموعه آفیس Microsoft Office 2010 Portable

اطلاعات نرم افزار:

آفیس را می توان یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش متن دانست . این مجموعه نرم افزاری قدرتمند که توسط یکی از بزرگترین غول های نرم افزار یعنی مایکروسافت ساخته شده تمامی امکانات مورد نیاز شما برای مدیریت فایل های متنی و سایر اسناد را می دهد . نرم افزار ورد (Word) این مجموعه یکی از پر استفاده ترین نرم افزار های این مجموعه است که می توان ان را یکی از اساسی ترین نرم افزار های یک نرم افزار اداری و حتی خانگی دانست . همچنین امروزه دانشجو یان با استفاده از نرم افزار پاور پوین (Power Point) نیز اقدام به آماده سازی تحقیقات و سخنرانی های خود می کنند و همچنین سایر نرم افزار های این مجموعه مانند اکسل (Excel) که هر کدام نیاز های خاصی را برطرف می کنند که در کنار هم یک مجموعه بی نظیر را ایجاد می کنند . اما یکی از مشکلات این مجموعه حجم بسیار بالای آن است که همین امر باعث می شود تا برخی از افراد تمامی نرم افزار های این مجموعه را نصب نکنند . اما با دریافت این نسخه که به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد قادر خواهید بود تا آن را به وسیله مموری ها ، هارد ها و … با خود حمل کنید و بر روی چندین سیستم مورد استفاده قرار دهید . از طرفی نیاز به نصب تمامی این نرم افزار ها به صورت جدا نخواهید داشت .

برای دانلود و توضیحات تکمیلی این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید … .

نرم افزار های موجود در این مجموعه :

Microsoft Word 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft OneNote 2010
Microsoft Outlook 2010 with Business Contact Manager
Microsoft Publisher 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft Communicator
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010

 

آموزش استفاده :

فایل EXE مربوط به هر کدام از نرم افزار های مورد نیاز را اجرا کنید . در صورتی که پیامی مبنی بر نیاز بر اکتیو شدن نرم افزار را مشاهده کردید تنها بر روی Next کلیک کنید .
technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Microsoft