دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.2 Final

دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.2 Final | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.2 Final

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
– رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
– افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
– افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
– فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
– سه بعدی کردن اجزا به راحتی
– افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
– کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف۵اده از وکتورها
– افزایش سایز برخی از قلم‌ها به ۵۰۰۰ پیکسل
– اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
– نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
– حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
– پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
– خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
– اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
– اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
– قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
– ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
– و …

مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده مربوط به رابط کاربری CS6 است که کاملا دگرگون شده و بسیار بهتر از قبل شده است. تم رنگ آن به صورت پیش فرض مانند Adobe Lightroom خاکستری تیره است ولی می توان آن را به صورت دلخواه تغییر داد. طراحی آیکون‌های آن نیز کاملا تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. عملکرد کلی آن به طور چشمگیری بهبود یافته و تغییرات و افکت‌های اعمال شده خیلی سریع و بدون تاخیر ظاهر می شوند، پردازش تصویر آن بهتر شده و دریایی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در آن وجود دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

ابزار برش (Crop) جدید
ابزار برش کاملا دگرگون و هوشمندتر شده است. اولا وقتی ابزار برش را انتخاب می‌کنید کل تصویر نیز همزمان با آن انتخاب می‌شود. الگوها و پوشش‌های از پیش تنظیم شده مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوان برش بخش دلخواه از تصویر را ساده‌تر و دقیق‌تر انجام داد. از همه بهتر این که این ابزار non-destructive یا غیر‌مخرب است. یعنی اگر در میانه کار نظرتان عوض شد نیاز نیست همه کار را از ابتدا دنبال کنید.

حرکت و وصله هوشمند نسبت به محتوا
این ویژگی مبتنی بر تکنولوژی هوشمندی است که در CS4 ارائه شد. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوشمند نسبت به محتوا در حال Patching استفاده نمایید. ویژگی حرکت هوشمند نسبت به محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا یک شی از تصویر را انتخاب نموده و آن را داخل تصویر به سادگی حرکت دهید. ضمن اینکه پیکسل‌های بخشی از تصویر که شی را از آنجا حرکت داده‌اید پر می‌شود.

گالری Blur
این مجموعه جدید از فیلترهای Blur امکان اضافه کردن افکت های Blur متنوعی اعم از Iris Blur (که یک عمق سایه‌دار اثر میدان را حتی در صورت عدم توانایی لنز دوربین برای تولید این ویژگی ایجاد می‌کند) و Field Blur (که یک Blur درجه‌دار است) را فراهم می کند.

ابزارهای اصلاح خودکار بهبود یافته
کشیدن منحنی‌ها، سطوح و کنترل روشنایی و کنتراست به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه تنظیمات را به صورت پویا بر اساس تصویرتان ایجاد می‌کند. این کار از طریق مقایسه تصویر با هیستوگرام‌های صدها هزار تصویر کتابخانه ادوبی صورت می‌گیرد.

Wide-Angle قابل انطباق
این ویژگی اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و ساده اشیا و سطوح انحنا‌دار تصویر، مثل تصاویر ثبت شده با لنزهای fish-eye و یا wide-angle و یا پانورامیک را صاف کنید.

ویژگی انتخاب و ماسکینگ هوشمند نسبت به رنگ پوست
این ویژگی با تشخیص رنگ پوست، کار را برای انتخاب و ماسک دقیق افراد داخل عکس ساده‌تر می سازد.

ابزار‌های ویرایش ویدئو
تغییر بزرگ دیگر آن است که ویژگی‌های مربوط به ویرایش ویدئو در نسخه استاندارد وجود دارند و محدود به نسخه Extended نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از تمام ابزارهای ویرایش تصویر فتوشاپ (از جمله افکت‌های گالری جدید Blur) در ویدئو نیز استفاده کنید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ :   Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: َAdobe