دانلود ویندوز ۷ Windows 7 Ultimate SP1 Integrated February 2014

Windows 7 | تاپ 2 دانلود

دانلود ویندوز ۷ Windows 7 Ultimate SP1 Integrated February 2014

ویندوز ۷ را می توان یکی از موفق ترین سیستم عامل های مایکروسافت دانست که پس از ویندوز ویستا توانست دوباره بازار را در اختیار مایکروسافت قرار دهد . این ویندوز با ظاهری بسیار زیبا و البته امکانات بسیار عالی به خوبی در دل کاربران جای باز کرد . با وجود انتشار ویندوز های جدیدتری همچون ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ این ویندوز همچنان در بسیاری از سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران حاظر به کوچ به سایر ویندوز ها نیستند . همین امر نشان دهنده محبوبیت و کار بسیار عالی مایکروسافت است . البته بسیاری دلیل استفاده کاربران از ویندوز ۷ به جای ویندوز ۸ را ایرادات ویندوز ۸ می دانند اما حقیقت این است که بسیاری از کاربران به دلیل عادت به این ویندوز دوست داشتنی حاظر به امتحان سایر ویندوز ها نیستند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

توجه :

فایل آپدیت قرار گرفته برای ویندوز نیاز به ویندوز Baseline برای نصب دارد . با توجه به این تغییر در صورت در اختیار داشتن این نسخه از ویندوز دیگر نیازی به دانلود کل ویندوز ندارید و قادر خواهید بود تا ویندوز خود را مسقیم و از طریق فایل آپدیت با فرمت EXE بروز رسانی کنید . توجه داشته باشید که در صورت یکبار نصب ویندوز Baseline دیگر نیازی به نصب مجدد آن برای اعمال آپدیت ها نخواهید داشت . ویندوز Baseline در انتهای همین پست برای شما آماده شده است .

 

Download لینک های دانلود

دانلود آپدیت February 2014 :

دانلود دانلود نسخه ۳۲ بیتی : Direct Link

دانلود دانلود نسخه ۶۴ بیتی : Direct Link

دانلود نسخه Baseline :

دانلود نسخه ۳۲ بیتی :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود نسخه ۶۴ بیتی :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Microsoft