دانلود پلاگین RenderHeads Vertex Chameleon 1.6.91 برای Maya

RenderHeads Vertex Chameleon 1.6.91 | تاپ 2 دانلوددانلود پلاگین RenderHeads Vertex Chameleon 1.6.91 برای Maya

Vertex Chameleon یکی از مهمترین پلاگین های نرم افزار مایا در زمینه رنگ دهی میباشد. رنگ های رأس (Vertex Colour) بصورت فراوان در بازی های کنسول های مختلف بازی مانند : Wii , XBOX 360, Playstation 3 ,بازی های اینترنتی و همچنین بازی های موبایل استفاده میشوند.

در نسل های بعدی بازی ها مانند XboxONE و PS4 استفاده از رنگ های رأس (Vertex Colour) برای کمک به بهبود عملکرد، اضافه کردن جزئیات اضافی و صرفه جویی در حافظه بسیار موثر میباشد.

پلاگین Vertex Chameleon کنترلی کامل از زمان واقعی بازخورد را با توانایی بالاتر در اختیار شما قرار میدهد که در نتیجه افزایش بهره وری را با داشتن نتایجی بهتر به همراه خواهد داشت.

جهت دانلود پلاگین و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

پشتیبانی از نسخه های:

Maya 2014 64 bit
Maya 2013 32 bit
Maya 2013 64 bit
Maya 2012 32 bit
Maya 2012 64 bit
Maya 2011 32 bit
Maya 2011 64 bit

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم :   Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Renderheads