دانلود Persian Guard v.1.5 – نرم افزار محافظت از درگاه یو اس بی پرشین گارد

نرم افزار محافظت از درگاه یو اس بی پرشین گارد

نرم افزار محافظت از درگاه یو اس بی پرشین گارد Persian Guard یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های Autorun یا Hidden files در حافظه های یو اس بی و به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. Persian Guard به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند. محیط پرشین گارد با ترکیب سادگی و فارسی بودن، بهترین نرم افزار در بین نرم افزارهای محافظت فلش برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات پرشین گارد  ساده و قابل دسترسی و استفاده است  همچنین محیط پرشین گارد با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از پرشین گارد کمک می‌کند.

برای دریافت لایسنس ۳۰ روزه رایگان به پرشین گارد مراجعه کنید

ابزار نرم افزار Persian Guard:

USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.
محافظ USB: اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسی، هر ویروس مخفیانه را تشخیص می دهد.
فایلهای حذف شده: تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه می شوند و نمی توانند هیچ آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار های آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبی نمی توانند برسانند.
لیست اجرای خودکار: اغلب نرم افزار های بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیستری برای شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه می کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهای بدخواه را می دهد.
حفاظت اطلاعات: این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار های آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند
سازگار با دیگر آنتی ویروس ها و تمامی نسخه های ویندوز:
ناسازگاری آنتی ویروس ها در کنار دیگر آنتی ویروس ها از مشکلات دیگری است که در هنگام استفاده از پرشین گارد هرگز آن را تجربه نخواهید کرد. قابل نصب بروی ویندوز Windows 10، ۸، ۷، Vista، XP، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۳
توجه: این محصول آنتی ویروس نیست بلکه یک محافظ قوی برای درگاه USB می‌باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Persian Guard:
– حذف ویروس های Autorun و Hidden files
– غیر فعال کردن پورت های USB
– کارکرد سبک بدون ایجاد اختلال در عملکرد سیستم
– سازگار با نرم افزار های امنیتی دیگر
– سازگار با تمام سیستم عامل محبوب ویندوز
– سریع ترین و سبک ترین نرم افزار امنیت درگاه USB
– بهترین راه حل برای محافظت از کامپیوتر آفلاین
– عدم کاهش سرعت و کند کردن ویندوز شما
– اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
– استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
– تشخیص و پاکسازی فایل های مخرب تنها با یک کلیک
– سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز
– و…

برای دریافت لایسنس ۳۰ روزه رایگان به پرشین گارد مراجعه کنید