در ارمنستان چه تفریح هیجان انگیزی وجود دارد؟

تفریحات ارمنستان توجیه خوبی است برای این موضوع که چرا هر ساله تعداد توریست ها و کسانی که به تور ارمنستان سفر میکنند بیشتر میشود. ارمنستان با تفریحات وسوسه انگیز خودش مثل برگزاری کلاسهای آشپزی برای توریست ها یا غواصی در دریاچه سوان ارمنستان، توریست و گردشگران زیادی را همواره به سمت خود جذب کرده است. با توجه به انتخاب ها و اولویت هایی که در تور ارمنستان برای خود در نظر میگیرید باید به این نکته توجه کنید که در ارمنستان جاهای دیدنی و تفریحات متنوعی وجود دارد که بی شک از آنها بی خبر هستید. ارمنستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و در ماه های تابستان، کافه ها و پارک هایی را پیدا میکنید که پر از جمعیتی است که از بعد از ظهر خود تا زمانی که شب فرا برسد لذت میبرند. بیش از ده دوازده باشگاه رقص با نورپردازی های زیبا و امروزی، رقص نور و موزیک های ارمنی در ایروان وجود دارد. مراکز بولینگ نیز از تفریحات پر طرفدار ارمنستان به حساب می آید ولی بهترین تفریحات ارمنستان از نظر ارمنی ها و توریست ها در فصل تابستان تفریحات آبی مثل پارک آبی های ایروان میباشد.

زیپ لاین در پارک Yell Extreme

زیپ لاین یکی از تفریحات مورد علاقه ماجراجویان است و به هیچ عنوان برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند مناسب نیست. البته برای لذت بردن از این تفریح، لازم نیست حرفه‌ای باشید. این پارک ۱۵۰ کیلومتر از ایروان فاصله دارد و بهترین موقعیت برای لذت بردن از زیپ لاین است.

این پارک در تمام طول سال باز است و ۵ لاین متفاوت دارد. در نتیجه هر زمان از سال که به ارمنستان سفر کنید، می‌توانید از این تفریح لذت ببرید. طول مدت بازدیدتان ۹۰ دقیقه می‌شود که ۱۵ دقیقه آن صرف آموزش‌های ایمنی است. همچنین زمانی برای راه رفتن از یک خط تا خط دیگر بعد از هر پرواز است.

علاوه بر زیپ لاین، فعالیت‌های تفریحی دیگری هم در این پارک برای ماجراجویان وجود دارد؛ مثلا پاراگلایدینگ، پینت بال، اسب سواری، صخره‌نوردی و کوه‌نوردی.

پارک پیروزی ایروان

اگر در سفر به تور ارمنستان پیشنهادی  سایت گردشگری سفر باتو ، اعضای کوچک خانواده یعنی بچه‌ها همراهتان باشند بی شک نمی توانید تمام زمان خود را صرف دیدن آثار باستانی و طبیعت ارمنستان کنید، یکی از مراکز تفریحی ارمنستان که هم برای کودکان و هم برای بزرگسال تفریحاتی سرگرم کننده دارد، پارک پیروزی ایروان است؛ این پارک در زمان شوروی سابق به افتخار پیروزی در برابر جنگ با نازی‌ها بنا شده و به همین دلیل در قسمتی از پارک برای تقدیر شجاعت مردم مجسمه زنی به ارتفاع ۲۲ متر همراه با شمشیر ساخته شده که به مادر ارمنستان نیز شهرت دارد، در این پارک وسایل بازی و تفریحی هیجان انگیزی مثل چرخ و فلک،‌ ترن هوایی و … قرار دارد و البته پارک یک دریاچه مصنوعی و چند کافی شاپ دارد که اگر نخواهید از بازی‌های آن استفاده کنید می توانید در محیطی زیبا و دنج از طبیعت لذت ببرید.

پاراگلایدر در ارمنستان

پالاگلایدر تاندم بهترین جا برای تجربه هیجان پرواز بر روی شهر را به شما میدهد.نکته جالب این است که متخصصی که همراه با شماست تنها شروع پالاگلایدر را برعهده دارد پس یعنی پرواز و فرود بر عهده ی خود شماست.

 اسکی و اسنوبرد در Tsakhkadzor

این پیست اسکی حدودا یک ساعت تا ایروان فاصله دارد و فرصت خوبی برای لذت بردن از اسکی و اسنوبرد در محیطی دنج است. اگر مبتدی هستید، نگران نباشید این پیست برای مبتدی‌ها نیز مسیرهای خاصی دارد. بلندترین نقطه این پیست ۲۸۱۹ متر است. اگر هوا صاف و آفتابی باشد از اولین ایستگاه تله‌کابین، می‌توانید چشم‌اندازهایی از دریاچه سوان ببینید.

تور هیجان انگیزATV:

اگر دوست دارید که در طبیعت زیبای ارمنستان استراحت کنید و پر انرزی شود حتما به این تور سر بزنید.

در کنار آرامش در طبیعت شما در این تور تجربه ی رانندگی هیجان انگیزی با موتور چهارچرخ و در زمستان با اسنوموبیل خواهید داشت.

 تور آفرود  Patriot Path:

پیشنهاد ما برای دوست داران طبیعت و هیجان رانندگی آفرود این تور بسیار جذاب است که در آن شما به تمام طبیعت ارمنستان سر می زنید.اعم از رودخانه ها،کوه های اطراف،جنگل ها و…

در این سفر همچنین کوه نوردی و کمپ زدن جزو برنامه های شماست.

موج سواری در  باشگاه ایروان:

در تمام فصل های سال شما میتوانید طعم زیبا و هیجان انگیز موج سواری را در این باشگاه بچشید.یک تجربه ی هیجان انگیز که حتی در زمستان حس و حال تابستانی به شما میدهد که حتی پیر و جوان میتوانند برای ساعاتی حس ماجراجویی روی موج را حس کنند.

پارک دنیای آب ایروان

پارک آبی دنیای آب در سال ۲۰۰۱ در قسمت شرقی ایروان با دو مجموعه بزرگ پارک آبی سرپوشیده و پارک آبی رو باز افتتاح شد؛ در این مجموعه سرسره‌ها، جکوزی، استخر وسایل بازی آبی زیادی وجود دارد که بهترین مرکز تفریحی برای فصل تابستان است، علاوه بر این مجموعه به فضایی مخصوص کودک، استخر وی آی پی، رستوران و بوفه مجهز است، ورود به پارک برای تمام افراد آزاد است و برای هر سنی استخر و تفریحاتی جدا در نظر گرفته شده، یکی از جذابیت های این مجموعه اجرای موسیقی زنده است که شور و نشاط بیشتری ایجاد می کند؛ پارک از نظر موقعیت در دسترسی خوبی قرار دارد و در هر جایی از ایروان که اقامت داشته باشید می توانید با تاکسی خود را به این پارک برسانید.