دو محصولی که در فروشگاه های روشنایی پرفروش ترینند!

وقتی قصد خرید کالایی رو داریم خوبه که در مورد کیفیت ،انواع اون ، مطمئن بودن جایی که ازش خرید می­کنیم ، مبلغی که می­پردازیم و… داشته باشیم تا با یک خیال آسوده خریدمون رو انجام بدیم .گروه روشنایی مراد برقی هر چیزی  که لازمه در مورد خرید ریسه شلنگی و وال واشر بدونید صادقانه در ادامه این متن بهتون میگه .

انواع ریسه شلنگی

1-ریسه شلنگی LED : لامپ های به کار رفته در این نوع ریسه ها از نوع LED بوده که همین امر سبب کاهش چشمگیر مصرف برق در این نوع ریسه ها میشود و میتوان در محیط های دلخواه از آن استفاده کرد

2-ریسه نئون فلکسی : اگر برای خرید ریسه شلنگی بودجه خیلی مد نظرتان نیست ما ریسه شلنگی نئون فلکسی را پیشنهاد میکنیم ، چراکه این نوع ریسه شلنگی گرانترین نوع ریسه به شمار می رود. این نوع ریسه ها در سقف منازل قابل استفاده نمی باشد و بر خلاف بسیاری از ریسه ها نور یکدست (غیر نقطه ای) تولید می کنند. غیر نقطه ای بودن نورسبب می شود که برای طراحی المان های مختلف و نوشته های دلخواه از آن استفاده کرد .

3-ریسه شلنگی SMD : ریسه شلنگی اس ام دی از معروف ترین ریسه ها است که همانطور که از نام آن مشخص است از SMD در ساخت آن استفاده شده است .این نوع لامپ ها دارای آی سی هایی با پایه ی کوتاه هستند. اگر قصد خرید ریسه شلنگی ارزان دارید ،گروه روشنایی مراد برقی خرید ریسه لیان نور  را به شما پیشنهاد می­دهد چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم نیاز شمارا از یک ریسه تماما بر طرف می­کند. این نوع ریسه ها هم میتوانند به صورت دستی و هم با ریموت کنترل خاموش و روشن شوند که سبب سهولت در استفاده از آنها میشود.

4- ریسه خطی یا شاخه ای  : این نوع ریسه ها از انواع ریسه های نواری می باشند و به علت دارا بودن بدنه آلومینیومی، بسیار انعطاف پذیرند.ریسه های نواری لیان نور بسیار متنوع بوده و همچین به علت پایین بودن قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و در انواع مدل ها ،کیفیت ها و رنگ ها به بازار عرضه میشود.

تمامی مدل های ریسه شلنگی توسط گروه روشنایی مراد برقی در سایت قرار داده شده .خرید ریسه لیان نوربا انواع قیمت ها و کیفیت بالا یکی از مزایایی است که گروه روشنایی مراد برقی برای مشتریان خود فراهم کرده تا با هر بودجه ای امکان خرید داشته باشند.

حال به شما پیشنهاد می­کنیم، اگر قصد خرید وال واشر را دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را کسب کنید .

خرید وال واشر با کیفیت

در ابتدا باید بدانیم ،اصلا وال واشر چیست ؟

وال واشر یک المان نورپردازی نسبتا جدید و کاربردی است که از کنار هم قرار گرفتن چندین منبع نوری که به طور معمول LED است ساخته میشود.

چه وال واشری بخریم ؟

گروه روشنایی مراد برقی به منظور جلب رضایت مشتریان سعی کرده است اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهد تا بتوانند بهترین محصول را با اطمینان خاطر انتخاب کنند.

لامپ ها و چراغ هایی که برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان به کار میروند همواره در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، رطوبت،باد و خاک وباران و… هستند. بنابراین باید مقاومت کافی در برابر هر یک از این عوامل را دارا باشد.

برای خرید وال واشر خوب راه دیگر این است که آن را در حالت روشن به دیوار بچسبانید تا از شدت نور دهی و میزان پرتاب نور آن اطمینان کسب کنید . خرید وال واشر میتواند انتخاب مناسبی برای نور پردازی منازل و مکان های مد نظرتان باشد .گروه روشنایی مراد برقی وال واشر هارا در انواع توان های 2وات،3وات،4وات،6وات،9 وات….تا36وات وبیشتر عرضه میکند .

برای خرید وال واشر بهتر است نوعی از آن انتخاب شود که بیشترین همخوانی را با منازل شما از نظر ارتفاع دیوارها و پنجره ها ، همچنین رنگ های به کار رفته در وسایل منزل  و نوع چیدمان وسایل داشته باشد .

آنگاه خواهید دید که تاثیر نورپردازی چندید برابر خواهد شد.

گروه روشنایی مراد برقی ارائه کننده انواع ریسه شلنگی و انواع والواشر با تنوع در متراژ و رنگ در خدمت مشتریان عزیز بوده و به شما اطمینان می­دهد  که تمام محصولات از نظر کیفیت درجه یک هستند.

لازم به ذکر است خرید وال واشر وخرید ریسه لیان نور از گروه روشنایی مراد برقی هم توسط سایت و هم به صورت حضوری میسر می­باشد .