دیدنی های جذاب مالزی و بازار های آن

مرکز خرید چاتو چاک

یکی از برترین مراکز ی که در مالزی می توانید در ان اجناسی پیدا کنید که در کمتر مغازه یا بازار و مرکز خرید نمونه آنها را پیداخواهید کرد. در این مجموعه که برای خاص پسندان ساخته شده است شما می توانید وسایل عجیب و غریب بسیاری را پیدا کنید. نکته ای که درباره این مرکز اهمیت دارد این است که این مرکز خرید در آخر هفته ها دارای رونق بیشتری بوده و اگرزمانی به این مرکز خرید رفتید از بزرگی این بازار شگفت ‌زده نشوید. شاید اجناس باورنکردنی را در این بازار مشاهده کنید. در این مرکز می‌توانید صفحه‌های موسیقی قدیمی، مهره‌ها، زره‌های قدیمی تا ماهی زنده را در این‌ مکان مشاهده نمایید. برای این که در سفر به مالزی بتوانید خریدی با قیمت ارزان را تجربه کنید باید تخفیف های بسیار زیادی از فروشندگان این اجناس بگیرید زیرا این مواردی که برای فروش در اختیار شما قرار می دهند قیمت های واحد و یکسانی ندارد و هر کس می تواند بر روی آنها قیمت بگذارد.

مرکز خرید چاینا تون

یکی دیگر از بازار هایی که در تور مالزی ، شما می توانید اجناس جالب در آن ها پیداکنید چاینا تون یا محله چینی ها می باشد. بازار چینی‌ ها یکی از برترین جاه هایی است که به شما توصیه می شود در صورتی که به کشور مالزی سفر کردید حتما از انها دیدن کنید و در مالزی برای خرید به ان مراجعه کنید. پیاده ‌روی در خیابان ‌های کوچک این بازار که پر از دست ‌فروش های است که اجناسی جذاب برای فروش دارند خالی از لطف نخواهد بود. همچنین اگر به خرید کردن در مراکز و بخش های شلوغ پلوغ را دوست دارد و از گشت و گذار در مغازه‌های شلوغ لذت می برید باید به شما بگویم که حتما از این مارکت دیدن نمایید. در طول این بازار طلا فروشی‌هایی وجود دارد، می‌توانید کیسه‌های فندق بو داده، پولک‌دوزی‌ها، قلم و دفترچه‌های یادداشت و اسلحه‌های رزمی را پیدا کنید. در این بازار همچنین مغازه‌های که طب چینی را آموزش می‌دهند و انواع داروهای چینی را به فروش می‌رسانند.

بازار مواد غذایی اور تور کور

به گزارش سفر باتو ، شاید برای شما هم باورش سخت باشد اما این بازار دارای رتبه بندی جهانی می باشد و یکی از مراکزی است که در سرتاسر مالزی قیمت مواد غذایی را بر اساس قسمت های این بازار تعیین می کنند. بازار ار تور کور طبق آمارها چهارمین بازار مواد غذایی تازه در جهان به شمار می آید و بیشتر از یک بازار محلی بوده و اجناس خوراکی جذابی در آن به فروش می رسد. محصولات موجود در این بازار بهترین‌ها در کل کشور می‌باشد. طیف گسترده‌ای از میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی در این بازار به چشنم می‌خورد که اگر قصد امتحان کردن مواد غذایی شرق اسیا را دارید به شما پیشنهاد می کنم که به این مرکز خرید بسیار جذاب حتما سری بزنید. این بازار از مکان‌های دیدنی است که هر آشپزی باید برای تهیه مواد غذایی خود به آنجا برود و حتی کسانی که به مواد خوراکی بسیار خوشمزه نیز علاقه دارند باید به این بازار جذاب سری بزنند.