سوسک ها عاملان اصلی بیماری در انسانها

سوسک ها از جانداران موذی هستند که به راحتی وارد محل زندگی ما می شوند و بیماری های زیادی را با خود برای ما به ارمغان می آورند. سوسک ها در همه جای محل زندگی ما تخم گذاری می کنند و کم کم محل سکونت ما را به قلمرو فرمانروایی خود تبدیل می کنند. اما قرار نیست داستان اینقدر سخت و تراژدی باشد. ما نباید اجازه دهیم که سوسک ها به ما حمله کنند و ما را به بیماری بکشانند. سمپاشی بهترین راه برای نابودی این جانداران زشت و بد ترکیب است. در ادامه شما را با روش های سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه آشنا می کنیم و عوامل موثر در قیمت سمپاشی را بررسی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

سوسک ها عامل بیماری

سوسک ها، این حشرات موذی و بد ترکیب معمولا از مواد فاسد، مدفوع انسان و حیوان، آب های فاضلاب و … تغذیه می کنند. پس طبیعی است که به عنوان یکی از کثیف ترین و بیماری زا ترین حشرات شناخته شوند. بدن سوسک ها معمولا آغشته به ویروس ها و باکتری و کثیفی هاست و ما متاسفانه شاهد ول گردی آن ها بر روی مواد غذایی و ظرف ها هستیم. هنوز هم باور ندارید که سوسک ها تنها چندش آور نیستند؟ آنها منبع بسیاری از بیماری ها، حساسیت ها و … شناخته می شوند. در ادامه شما را با چند بیماری که از طریق آنها به ما انسان ها منتقل می شود، اشاره می کنیم.

سالمونلوز (سالمونلا)

یکی از خطرناک ترین بیماری های عفونی که توسط موش و سوسک به انسان منتقل می شود. این بیماری در بدن انسان علائمی چون مسمومیت غذایی به وجود می آورد. اما داستان به همین سادگی ها نیست.
سالمونلا در سیستم گوارشی انسان تا حداقل 30 روز باقی می ماند و در استفراغ و مدفوع آنها نیز زنده می ماند و افراد دیگر در صورت تماس با مدفوع و استفراغ شخص بیمار به این بیماری مبتلا می شوند. علائم حدود 12 تا 72 ساعت بعد از ورود عفونت به بدن انسان، بروز می دهد. علائمی همچون:

  • اسهال
  • تب
  • استفراغ

علائم تا حدود 7 روز در بدن بیمار باقی می ماند. چنان چه که فرد پس از ابتلا به سالمونلا هنوز زنده ماند، به مدت 30 روز ناقل این بیماری به دیگر افراد است. اما راه حل چیست؟

راه حل ساده است. همیشه گفته ایم پیشگیری بهتر از درمان است. اما چقدر به آن عمل کرده ایم؟ بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری کشنده، سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه است. شاید برایتان جالب به نظر برسد اما این عین حقیقت است. شما می توانید تنها با سمپاشی سوسک آشپزخانه  و سمپاشی برای سوسک آلمانی  از ابتلا خود و خانواده تان به بیماری های کشنده ای چون سالمونلا جلوگیری کنید.

حصبه

حتما تا به حال نام بیماری حصبه به گوش تان خورده است. بیماری ای که با علائم درد شکم، ضعف، تب بالا، استفراغ، سردرد، اسهال و … در بدن افراد بروز می کند. این بیماری مختص انسان ها بوده و تا به حال موارد ابتلا حیوانات به این بیماری ثبت نشده است. حصبه این بیماری عفونی در خون و روده ی افراد و سپس نقاط دیگر رشد کرده و تکثیر می شود. این بیماری به شدت به بدن و اندام داخلی انسان ها آسیب وارد کرده و افراد را درگیر می کند. اما راه های ابتلا به این بیماری را بیشتر بشناسیم.

  1. مصرف شیر های آلوده
  2. مصرف سبزیجاتی را که با کود انسانی می‌ کارند
  3. مصرف نرم‌تنان درییی و صدف‌ ها و میگو ها
  4. مصرف پودر گوشت، تخم مرغ و سایر مواد غذایی آلوده
  5. مگس ها
  6. سوسک ها
  7. و …

برای موارد 1 تا 4 تا به الان شیوه هایی برای از بین بردن باکتری ارائه شده است. برای مثال جوشاندن شیر به مدت 15 دقیقه، خرید سبزیجات از افراد مطمئن، به حداقل رساندن مصرف غذا های دریایی و …  اما راه حل برای موارد 5 و 6 چیست؟

اصولا مگس ها و سوسک ها بخش جذایی ناپذیر زندگی ما انسان ها هستند. ما هر کاری هم بکنیم بعد از چند وقت دوباره سر و کله اینحشرات پیدا می شود. ما توصیه می کنیم که در سال حداقل یک بار سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه را انجام دهید. شما می توانید خدمات سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه را با بهترین قیمت سمپاشی از شرکت کیان سم تهران دریافت کنید.

وبا

از خطرناک ترین بیماری هایی که متاسفانه برخی از انسان ها به علت عدم توجه به آن مبتلا می شوند. باکتری هایی به نام ویبریو کلرا باعث وبا می شوند که یک عفونت حاد اسهالی است. این بیماری تا به حال در تمام کشور های دنیا دیده شده است. این بیماری با بلع غذا و نوشیدنی آلوده به این باکتری ها ایجاد می گردد. سوسک ها می توانند از طریق فضولات و بزاقشان، تمام سطوحی که روی آن حرکت می کنند و تمام مواد غذایی که از آن ها تغذیه می کنند را به آسانی آلوده کنند و شما را در معرض ابتلا به بیماری خانمان سوز وبا قرار دهند.

وبا بیماری ای بسیار خطرناک است. به حدی که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. برخی بر این باورند که سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه تنها راه پیشگیری از ابتلا به وباست. ما هم بر همین عقیده ایم اما ادعا داریم که سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه بهترین راه جلوگیری است و اما راه های دیگری نیز برای جلوگیری وجود دارد.

سعی کنید در سال حداقل 1 بار سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه را انجام دهید. نگران قیمت سمپاشی نیز نباشید. هزینه ای که شما برای نابودی سوسک ها می کنید در حقیقت هزینه ای است که برای نجات جان خود از شر بیماری های صرف می کنید. شما می توانید با پرداخت کم ترین قیمت سمپاشی ، بهترین خدمات سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه  را دریافت کنید. با شماره های درج شده در مقاله تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

مناسب ترین قیمت سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

در حال حاضر در شهر بزرگ تهران، بیش از 100 شرکت در حال اراده خدمات سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه هستند. هر یک از این شرکت ها نیز تعرفه متفاوتی برای خدمات شان در نظر گرفته اند. اما علت ایت اختلاف در قیمت سمپاشی چیست؟

  1. فاصله شرکت سمپاشی تا محل از مهم ترین عوامل موثر در قیمت سمپاشی است.
  2. نوع سم مصرفی به طور مستقیم بر روی قیمت سمپاشی تاثیر می گذارد.
  3. سابقه و اعتبار شرکت سمپاشی نیز از عوامل موثر در قیمت سمپاشی است.
  4. فصل دریافت خدمات سمپاشی
  5. مساحت مکان سمپاشی
  6. شیوه انجام سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه
  7. و …

اما سوال اینجاست؟ به کدام یک از این 100 شرکت اطمینان کنیم؟

به طور کلی نمی توان شرکتی را 100 درصد تایید و شرکتی را 100 درصد رد کرد. هر شرکتی که مشغول فعالیت است، حتما دارای مجوز های رسمی می باشد چرا که در غیر این صورت اجازه فعالیت به آن داده نمی شد. پس از کدام از شرکت ها یک سری از استاندارد های اولیه را دارا هستند. ما فقط می توانیم به شما پیشنهاد کنیم.

شرکت بزرگ کیان سم تهران پیشنهادی است که ما برای شما داریم. اما چرا کیان سم تهران؟

  1. دارای چند دهه تجربه در زمینه سمپاشی سوسک فاضلاب و سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه است.
  2. از بهترین پرسنل برای ارائه خدمات استفاده می کند.
  3. وقت شناس است و دقیقا در همان زمانی که قول داده در محل حاضر می شود.
  4. حاذق ترین افراد را استخدام می کند.
  5. دارای مجوز رسمی می باشد.
  6. 0 تا 100 کار دقیقا طبق خواسته شما انجام می شود.
  7. منازل ترین قیمت سمپاشی را برای شما در نظر گرفته است.
  8. در صورت عدم رضایت، وجه شما را به طور کامل بر می گرداند.
  9. و …

شما می توانید برای درخواست مشاوره آنلاین، با شماره های درج شده در همین مقاله تماس بگیرید و درخواست خود برای سمپاشی را ثبت کنید.