سیستم مه پاش در مرغداری ها

یکی از موارد مهم در سالنهای مرغداری افزایش بهره وری در سطح میباشد. افزایش میزان تولید در سالنهای مرغداری منجر به افزایش فروش و سود آوری بیشتر میگردد. یکی از این موارد کنترل میزان رطوبت و تامین سرمایش در سالنهای مرغداری میباشد که تاثیر چشم گیری در افزایش راندمان خواهد داشت. استفاده از مه پاش مناسب و با کیفیت میتواند در تامین رطوبت نقش به سزا و مهمی داشته باشد.

وجود استرس گرمایی یک مشکل اساسی در سالنهای مرغداری میباشد. مرغ ها در فصول سرد خیلی بهتر برای گرم نگه داشتن خود عمل می کنند و در فصول گرم برای خنک نمودن خود مکانیزم دفاعی مناسبی ندارند.

تلفات جوجه ها در سالنهای مرغداری می توانند به جهت افزایش دما و گرمازدگی افزایش یابد. بنابراین تامین سرمایش در سالنهای مرغداری بسیار مهم میباشد. آثار استرس گرمایی در مرغ ها بسیار واضح بوده که یکی از نشانه های آن میتواند نفس نفس زدن زیاد باشد.

با نصب سیستم مه پاش در سالنهای مرغداری میتوان از تلفات در گرم ترین روزهای تابستان جلوگیری نمایید.

دمای بالای محیط می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد طیور داشته باشد و منجر به کاهش نرخ رشد یا تولید تخم مرغ و در موارد شدید مرگ شود.

امروزه سیستم های سرمایشی قدرتمندی ساخته شده اند و در سالنهای قدیمی و جدید مورد استفاده قرار می گیرند که تا میزان بالایی از تلفات طیور جلوگیری مینماید.

تهویه مکانیکی استفاده شده در سالنهای مرغداری نمی تواند محیط را کمتر از دمای محیط بیرون خنک کند. از اینرو در روزهای بسیار گرم ممکن است در برخی سالنها به یک سیستم خنک کننده اضافی نیاز باشد. یکی از گزینه‌ها برای این منظور، نصب سیستم مه‌ پاش با فشار بالا میباشد که قطرات ریز آب را از یک سری نازل‌های بدون چکه اسپری می‌کند. این مه تولید شده تا حد زیادی می تواند سبب خنک شدن محیط گردد.

جهت مشاوره رایگان تهیه سیستم مهپاش می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 با ما در ارتباط باشید یا با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com  اطلاعات جامع و مفیدی به دست اورید

خنک شدن هوا تاحد بسیاری در رشد طیور تاثیر دارد و همچین مهپاش در کاهش گرد و غبار موجود در هوا و بوی نامطبوع بسیار موثر است.

مزایای استفاده از مه پاش در مرغداری ها

  • کاهش دمای سالنهای مرغداری
  • تامین رطوبت مورد نیاز در طول دوره رشد
  • امکان ضد عفونی نمودن محیط با استفاده از محلولهای ضد عفونی
  • جلوگیری و پیشگیری نسبی از انتقال ویروس و بیماری به مرغ ها
  • کاهش مصرف آنتی بیوتیک ها
  • ایجاد تعادل و یکنواختی در دمای محیط سالن
  • جلوگیری از خیس شدن و خشکی بیش از اندازه در کف سالن
  • جلوگیری از افزایش گرد و غبار در حین بال زدن پرندگان
  • اقتصادی تر شدن فعالیت مرغداری به جهت وزن گرفتن سریع تر مرغ ها و کاهش بیماری ها
  • کاهش مرگ و میر طیور

برای تهیه بهترین و متناسب ترین محصولات سرمایشی برای سالن های خود می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 با ما در ارتباط باشید.

همچنین برای استعلام از قیمت مه پاش و یا درخواست تعمیر مه پاش می توانید از وب سایت ما به آدرس  garmataaban.com  اقدام کنید.