فروش ویژه لایسنس Avira 2015

Avira دانلود نسخه اصلی آنتی ویروس آویرا

Avira AntiVirus Pro نام تنها محصول امنیتی شرکت Avira GmbH بوده که تمامی امکانات لازم برای حفاظت از سیستم شما را فراهم می‌کند. موتور قدرتمند این آنتی ویروس قادر است تا امنیت شما را در برابر جدیدترین عوامل مخرب و آلوده حفظ کند. این نرم افزار با Firewall بسیار قوی خود مانع ورود هرگونه عامل جاسوسی یا مخرب می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی محصول امنیتی قدرتمند این شرکت می‌پردازیم.

تفاوت نسخه‌های AntiVirus Pro و Internet Security شرکت Avira در چیست؟

شرکت Avira به تازگی تصمیم گرفته است تا تمامی برنامه‌های امنیتی خود را در قالب یک نرم افزار منتشر کند، از این رو این شرکت فقط یک برنامه امنیتی به نام AntiVirus Pro دارد که تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک نرم افزار امنیتی از جمله محافظت از فضای اینترنت و Firewall را داراست و نسخه‌های دیگر این برنامه فقط در یک سری ابزار جانبی با نسخه AntiVirus Pro تفاوت دارند و از نظر امنیتی هیچ برتری نسبت به نسخه اصلی ندارند. برای مثال نسخه Internet Security این شرکت (بر خلاف نام آن) هیچ تفاوتی با نسخه AntiVirus Pro نداشته و تنها تفاوت آن در یک نرم افزار جانبی به نام Avira System SpeedUp است که ابزاری برای بهینه سازی سیستم و بهبود کارایی آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از نظر امنیتی قابلیت‌های برنامه را بهبود نمی‌بخشد.

نسخه‌های Avira Free AntiVirus و Avira AntiVirus Pro چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

شرکت Avira برای آن دسته از افرادی که مایل به پرداخت هزینه و خرید نسخه AntiVirus Pro نیستند، نسخه‌ای از این برنامه را تحت عنوان AntiVirus Free عرضه کرده است که کاملاً رایگان بوده و بدون هیچ محدودیت زمانی و ساختاری قابل استفاده است، این نرم افزار در واقع همان نسخه AntiVirus Pro بوده که قابلیت‌های کمتری نسبت به نسخه اصلی دارد و از نظر امنیتی در رده پایین تری قرار می‌گیرد ولی در کل نسبت به سایر آنتی ویروس‌های رایگان موجود در بازار بهتر عمل می‌کند در هر حال همواره خرید و استفاده از نسخه AntiVirus Pro پیشنهاد می‌شود.

آنتی ویروس

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Avira AntiVirus Pro:
– قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از فایل‌های مخرب
– دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم
– برقراری امنیتی پایدار و Real-time با بهره‌گیری از سیستم ابری Avira
– دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب
– حذف ردپاها و آثار به جا مانده از فایل‌های آلوده
– محافظت از پوشه‌ها و درایوهای اشتراکی (Shared)
– مقابله با هرگونه عناصر تبلیغاتی و جاسوسی

ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار:
– تکنولوژی Avira Protection Cloud: با اتصال به شبکه ابری Avira به طور مداوم سیستم مورد بررسی قرار گرفته و به صورت لحظه‌ای (Real-time) مانع ورود هرگونه عنصر آلوده به سیستم می‌شود.

– قابلیت Enhanced Network Drive Protection: این قابلیت نرم افزار به طور ویژه امنیت شبکه‌های اشتراکی را تأمین کرده و با دقت دو چندان وظیفه مراقبت از تبادلات اطلاعات در Drive ها و پوشه‌های Shared را دارد.

– قابلیت AntiAd/Spyware: این برنامه قادر است تا بهتر از هر نرم افزار دیگری عوامل تبلیغاتی و مزاحم را از سیستم حذف کرده و فرصت فعالیت به عوامل جاسوسی در سیستم را ندهد.

– قابلیت Advanced Web Protection: این قابلیت باعث می‌شود تا تمامی سایت‌های مرور شده قبل از باز شدن در مرورگر، مورد جستجوی دقیق این برنامه قرار گرفته تا در صورت وجود هرگونه آلودگی مانع از وارد شدن آن به سیستم شود.

– قابلیت Browser Tracking Blocker: این قابلیت منحصر به فرد باعث می‌شود تا عناصر جاسوسی و Tracking قبل از فعالیت مسدود شوند، این عوامل معمولاً از طرف شرکت‌های بزرگ در اینترنت به ردیابی و جاسوسی از سیستم کاربران پرداخته و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها را به سازمان‌های جاسوسی بزرگ می‌فروشند.

قابلیتهای نرم افزار Avira Internet Security 2015 بطور خلاصه :

  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
  • سرعت اسکن بالا
  • ارائه حافظت موثر در برابرانواع ویروسها ، کرمها و تروجانها و تهدیدهای دیگر
  • محافظت در برابر کسانی که با نفوذ به سیستم شما، تلاش در سوء استفاده ازحساب شما را دارند
  • شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
  • ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
  • طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
  • محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
  • ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
  • محافظت در برابرانواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
  • محافظت ویژه در برابر ویروسهای مخصوص ایمیل (POP 3)
  • قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
  • سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
  • محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
  • دیوار آتش گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار

تمامی محصولات کمپانی Avira ، به نسخه Antivirus Pro تغییر وضعیت داده اند. از این پس، این کمپانی فقط یک محصول خواهد داشت که با افزونه های خاصی کامل تر خواهد شد. برای مثال برای کسانی که Internet Security Suite نصب داشتند، افزونه‌ی Avira System Speedup قابل دریافت خواهد بود و با همان لایسنس قابل فعال سازی می باشد. آنچه بعد از خرید به شما تحویل داده می شود لایسنس Antivirus Pro هست و هر زمان که بخواهید با دریافت افزونه Speedup می توانند آن را بدون هیچ هزینه ایی به نسخه Internet Security ارتقا دهند.

لازم به ذکر است برای خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس میتوانید از طریق فروشگاه آنتی ویروس تاپ ۲ دانلود اقدام به خرید نمایید.

 

آنتی ویروس