معرفی مهم ترین رقبای شیبا؛ بررسی ارزهایی که آینده درخشان تری از شیبا اینو دارند

بازار ارزهای دیجیتال یکی از متنوع‌ترین و پربازدید‌ترین بازارهای اقتصادی است که به دلیل وجود کاربران زیاد و معاملات مختلفی که در آن انجام می‌گیرد، دارای ارزها و پلتفرم‌های زیادی است. هرکدام از این ارزها و پلتفرم‌ها بر اساس مزیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارند مورد توجه کاربران قرار گرفته و بسته به بودجه خود، معاملات ارزی را انجام می‌دهند. اما بازار ارزهای دیجیتال همیشه بر یک مدار نیست و درگیر نوسان‌ها و تغییرات زیادی شد.

ارزهای مختلفی که در این بازار اقتصادی وجود دارند یا نشان‌دهنده مزیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی هستند، یا بخشی از ویژگی‌ها و مزیت‌های ارائه شده از ارزهای قبلی را ارتقا می‌دهند. به همین سبب تمامی ارزهای موجود در این بازار اقتصادی برای کاربران مفید بوده و از آن استفاده می‌کنند. اما به نظر شما آیا فعالیت این ارزها در کنار هم همیشه سودمند و مفید است؟

درواقع این ارزها با نمایش ویژگی‌های بهتر و کاربردی‌تر، بازار کار خود را بهتر کرده و میزان معاملات ارزهای قبلی را کاهش می‌دهند. به همین سبب در یک فضای رقابتی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. اما کدام ارزها می‌توانند در کنار رقابت با یکدیگر برای کاربران هم سودمند باشند؟ در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال شیبا و رقبای آن پرداخته و می‌فهمیم که کدام ارزها نسبت به شیبا، کارکردهای بهتری دارند:

ارز دیجیتال شیبا اینو

در آگوست سال 2020، ارز دیجیتال شیبا اینو توسط ریوشی به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شد. یکی از نکات بسیار جالب این ارز نمادِ آن بود که شبیه به یک سگ بود و در مدت زمان کمی مورد توجه کاربران مختلف قرار گرفت. این ارز نسخه پیشرفته ارز دوج کوین بود و ارتقا دهنده بخش عظیمی از مزیت ها و کارکردهای آن بود.

اما یکی از نکات منفی این ارز این است که بلاک چین مستقلی نداشته و برپایه بلاک چین اتریوم فعالیت دارد. به همین سبب کارکردهای آن شباهت زیادی به این ارز دارد. همچنین میزان هزینه‌های این ارز در معاملات ارزی بسیار زیاد بوده و جزو پرهزینه‌ترین ارزهای دیجیتال است.

کارکرد و قابلیت های شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از تلفیقی‌ترین ارزهای دیجیتال است که با بکارگیری مزیت‌ها و ویژگی‌های مختلف، توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. در قسمت زیر به بخشی از این مزیت‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • سرعت انتقال بالا
  • انجام تراکنش ها در کمترین زمان
  • قابلیت دسترسی آسان
  • پشتیبانی توسط تمامی صرافی ها
  • قابلیت استفاده در تمامی کیف پول ها
  • امنیت بسیار بالا

ویژگی‌هایی که در قسمت بالا ذکر شد مجموعه‌ایی از کارکردها و قابلیت‌های بسیار مهمی است که کاربران را به خرید یک ارز ترغیب می‌کند. درواقع هر کاربری باتوجه به مزیت‌ها و ویژگی‌های اصلی معاملات خود را انجام می‌دهد. هرکدام از این عوامل جزو برترین ویژگی‌های ارزی هستند که باعث می‌شود کاربران بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال شیبا اینو را خریداری کنند.

امنیت ارز دیجیتال شیبا اینو چگونه تامین می شود؟

میزان امنیت بسیار بالا یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم یک ارز دیجیتال است. همانطور که گفته شد ارز دیجیتال شیبا اینو برپایه بلاک چین اتریوم فعالیت دارد. به همین سبب از میزان امنیت بالایی برخوردار است و توسط نودهای موجود در شبکه بلاک چین اتریوم حمایت می‌شود.

همچنین وجود کیف پول‌های دیجیتال و سخت افزاری و نرم افزاری، باعث افزایش امنیت ارزهای دیجیتال می‌شود. زیرا کیف پول‌های دیجیتال با استفاده از سیستم امنیتی درونی که دارند، میزان امنیت این ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهند.

انواع کیف پول ارز شیبا اینو

نگه‌داری و مراقبت از ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از مهم‌ترین اموری است که کاربران ارزهای دیجیتال ملزم به رعایت آن هستند. زیرا باوجود سوددهی بسیار خوبی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، اشخاص سودجو و کلاهبردار زیادی سعی در سرقت دارایی کاربران مختلف دارند. به همین سبب سعی می‌کنند که به شیوه‌های مختلف این سرمایه‌ها را به دست بیاورند.

برنامه‌نویسان بازار ارزهای دیجیتال برای ارز شیبا اینو کیف پول‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • کیف پول نرم افزاری متاماسک
  • کیف پول نرم افزاری تراست والت
  • کیف پول نرم افزاری کیونومی
  • کیف پول سخت افزاری ترزور
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس

یکی از مزیت‌های کاربردی این کیف پول‌ها قابلیت استفاده در نسخه‌های موبایلی، وب، دسکتاپ بوده و قابلیت اتصال به وسیله بلوتوث و کابل یو.اس.بی را دارد. به این ترتیب کاربران می‌توانند حتی به صورت آفلاین کیف پول خود را بر روی موبایل یا رایانه شخصی خود بارگذاری کنند.

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو!

خرید شیبا از (صرافی تبدیل) صرافی‌های معتبر و ایرانی تنها و اصلی‌ترین شیوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. درواقع خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال فقط از طریق صرافی‌های معتبر قابل انجام است. البته کاربران می‌توانند به صرافی‌های خارجی هم مراجعه کنند.

اما از آنجایی که به دلیل تحریمات اجرایی علیه دولت ایران، قوانین خاصی برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال ایرانی تصویب شده، دسترسی به این صرافی‌ها کمی دشوار است. به همین سبب بهتر است که کاربران ایرانی به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و خرید و فروش خود را با اطمینان کامل انجام دهند.

رقبای ارز دیجیتال شیبا اینو

همانطور که گفته شد، ارزهای ارائه شده به بازار ارزهای دیجیتال یا نشان‌دهنده مزیت‌های جدید هستند، یا بخش عظیمی از قابلیت‌های قبلی را ارتقا می‌دهند. به همین جهت پس از گذشت مدتی، رقبای به ظاهر قدرتمندی برای ارز شیبا ظهور کرد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

کاردانو

کاردانو یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال بود که در از سال 2021 ارتقا بسیار خوبی پیدا کرد. این ارز با هدف ارتقا سطح امنیت و بهبود شیوه‌های پرداختی کاربران ارائه شد. درواقع این ارز دو مورد از اصلی‌ترین دغدغه کاربران را حل کرده و به همین جهت به عنوان یک رقیب برای ارزهای دیگر ظهور کرد.

اتریوم

قطعا با کارکردهای اتریوم آشنایی دارید. درواقع خود ارز شیبا برپایه اتریوم فعالیت کرده و کارکردهای یکسانی دارد. به همین جهت با ارتقا سطح کارکردها و قابلیت‌ها جزو اصلی‌ترین رقبای شیبا درنظر گرفته می‌شود.

استلار

استلار یکی از سریع ترین ارزها و پلتفرم‌های پرداختی است که در کمترین زمان ممکن، تمام هزینه‌های معاملات و کارمزدهای مربوطه را پرداخت کرده و از این جهت، یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال است.

سولانا

سولانا نیز یکی دیگر ارز پلتفرم‌ها و ارزهای دیجیتال است که قدرت بالایی در اجراسازی قراردادهای هوشمند داشته و با سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

آینده ارز شیبا اینو

پس از درخواست کابران مبنی بر کاهش هزینه‌های ارز شیبا، میزان کارمزد و هزینه‌های پرداختی این ارز کاهش چشمگیری یافت. همین امر باعث شد که کاربران زیادی اقدام به خرید این ارز کنند. بر همین اساس و باتوجه به کارکردها و قابلیت‌های شیبا، اقتصاددانان و فعالان عرصه ارزهای دیجیتال، آینده چشمگیر و درخشانی را برای این ارز درنظر گرفته و بر این باورند که شیبا سوددهی بسیار خوبی برای کاربران خود دارد.

کلام پایانی

بررسی رقبای ارزهای دیجیتال یکی از عواملی است که به کاربران کمک می‌کند که انتخاب بهتری در خریداری ارزهای دیجیتال داشته باشند. به همین سبب با بررسی اطلاعات درست، سرمایه‌گذاری درستی انجام داده و به سود برسید.