معروف ترین و بهترین مراکز خرید در شهر استانبول ترکیه

استانبول مال

شهر استانبول دارای مراکز خرید مدرن و متنوعی است که در مجموع این شهر را به یکی از بزرگترین بازار عرضه پوشاک در آسیا تبدیل نموده است ، و خرید و گشت و گذار در بازارهای سنتی و فروشگاههای مدرن و متنوع این شهر به هدف اصلی بسیاری از مسافران تبدیل شده است .  از میان همه مراکز خرید مدرن و بسیار شیک ، ما به شما استانبول مال را پیشنهاد می کنیم  . بخصوص اگر به دنبال خرید از برندهای مطرح دنیا هستید ، این مجموعه مکان بسیار ایده آلی برای شما خواهد بود . استانبول ‌مال بیش از یکصد و پنجاه هزار مترمربع وسعت دارد و دارای سیصد و پنجاه فروشگاه معتبر است که اغلب انواع پوشاک مد روز دنیا را عرضه می کنند . که از میان همه آنها میتوان به  Media Markt ، Teknosa Mudo  YKM  و Zara اشاره نمود ، همچنین برند مطرح Toyzz و Victoria Secret  نیز در این مرکز خرید شعبه دارند . تنوع کالا ها در استانبول مال بقدری بالاست که به سختی میتوان از ان دست خالی بیرون آمد . این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که خرید و گشت و گذاری جذاب را برای همه اعضای خانواده مهیا می کند .

در این مجموعه یک سالن فود کورت بزرگ و بی نظیر را می بینید که هزار متر وسعت دارد و انواع غذای ترکی و بین المللی در آن ، به بهترین شکل تهیه و سرو می شود . یک شهربازی مجهز نیز برای کودکان وجود دارد که موی پارک نامیده می شود و مکانی بزرگ و بسیار ایده آل برای کودکان است . موی پارک دارای بازیهای متنوعی همچون چرخ و فلک ، ترن و البته سی دستگاه مهیج دیگر است .

این مجموعه در تور استانبول پیشنهادی سفر باتو ، دارای هتلی بسیار مدرن است که در طبقات بالایی این مرکز خرید وافه شده و با سیصد اتاق لوکس پذیرای مهمانان خواهد بود . البته این همه امکانات موجود در این مجموعه نیست و این مجتمع شانزده سالن سینما دارد که امکان تماشای برترین فیلمهای دنیا را خواهید داشت .

استانبول مال در تمام ایام هفته از ساعت ده صبح الی ده شب باز است و در برخی ایام سال و به خصوص اواخر هر فصل ، تخفیفات شگفت انگیزی را برای مشتریان در نظر می گیرد .

این مجموعه در بشکشهیر و محله محبوتبی ، بلوار سلیمان دمیرل واقع شده و دسترسی به آن آسان خواهد بود . و برای رفتن به این مرکز خرید ، می‌توانید از مترو و یا تراموا استفاده کنید . این مجموعه در نزدیکی ایستگاه ایکیتلی واقع شده است .

مرکز خرید فروم (Forum Istanbul)

مرکز خرید فروم بعد از استانبول مال ، دومین مرکز خرید بزرگ و مدرن این شهر است که برندهای معتبر و بزرگی را در خود جای داده  و هر ساله بیش از بیست میلیون بازدیدکننده دارد . این مجموعه مکان ایده آلی برای خرید پوشاک و لوازم خانگی است و برندهای معتبری همچون  Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM ، C&A، M&S ، Zara  در آن نمایندگی دارند . این مجموعه همچنین برای داشتن روزی سراسر شاد و مهیج ایده آل است و احتمالا از دیدن امکانات موجود در آن شوکه خواهید شد و بطور مثال برخی از امکانات موجود در آن را شرح خواهیم داد : سالن بولینگ – کافه و رستوران‌های مختلف – سالن‌های سینمای imax  – اسکی روی یخ – محوطه های بازی کودکان – پارک ژوراسیک و …

همچنین میتوانید به طبقه آخر این مرکز خرید بروید و از آن نقطه شاهد تماشای مناظر زیبای شهر و تنگه بسفر باشید .

مرکز خرید فروم همه روزه از ساعت ده صبح الی ده شب باز بوده و در برخی ایام سال فستیوالهای مختلفی را برگزار می کند که خرید در این ایام بسیار لذتبخش تر خواهد بود .

مرکز خرید فروم در محله‌ کوکاتپه ، جاده‌ پاشا قرار دارد و دسترسی به ان آسان خواهد بود . و فقط کافی است سوار مترو شوید و به سمت ایستگاه Mecidiyekoy بروید . پس از پیاده شدن می بایست با خط اتوبوس ۳۲ M  خود را به ایستگاه  Kocatepe برسانید .

 مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)  یکی از بهترین ها و البته پرطرفدارترین هاست . این مجموعه  چهار طبقه ، بیش از سیصد فروشگاه را در خود جای داده و مکان  ایده الی برای خرید پوشاک است . اگر به دنبال خرید از برندهای محبوب ترک و اروپایی هستید به این مجموعه سر بزنید . با ورود به این مجموعه ،  از دیدن تنوع کالا ها و قیمت های نسبتا مناسب آن ، به وجد خواهید آمد .

در مرکز خرید ایستینیه ، برندهای معتبری همچون پرادا ، آرمانی ، شنل ، دیور و البته برندهای ترک نظیر ال سی وایکیکی ، زارا ، کوتون و … را خواهید دید .  این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همچون مجهزترین سالن های سینما ، آکواریوم غول‌پیکر با بیش از ده هزار گونه مختلف آبزیان و … در انتظارتان خواهد بود .