مکان های تفریحی و هیجان انگیز تور مشهد

پیست اسکیت روی یخ در مشهد

بله! اشتباه نخوانده اید! تنها پیست اسکیت روی یخ ایران؛ در مشهد وجود دارد. شاید تا به حال نمیدانستید اما نکته ی این پیست اسکیت روی یخ این است که یکی از بزرگ ترین پیست اسکیت های سرپوشیده در کل خاورمیانه به شمار می رود.

اگر یک تفریح خاص، هیجان انگیز و منحصر به فرد میخواهید پس معطل نکنید! این پیست در مجموعه تفریحی و توریستی پدیده ی شاندیز واقع شده است.

پارک ساحلی آفتاب با امکانات بی نظیر

اگر از پارک های آبی خسته شده اید این پارک ساحلی را امتحان کنید. پارک ساحلی آفتاب رودخانه ای ۱۷۰۰ متری، آبشار خروشان ۱۸ متری، سرسره دو قلو با ارتفاق ۱۸۸ متر و چاله فضایی ۱۷ متری دارد.

حتی در این استخر امکان غواصی، حمام آفتاب و سونای ماسه هم ایجاد شده که از هر نظر بی نیاز باشید. این پارک ساحلی طبقاتی را میتوانید کنار مجتمع الماس شرق پیدا کنید.

اتاق فرارهای مشهد

تور مشهد چندین اتاق فرار پر طرفدار دارد که هر کس به آنجا نرفته باشد ضرر بزرگی کرده است. اتاق فرار یا اسکیپ روم از تفریحات سرگرم کننده جدیدی است که در سرتاسر کشور راه افتاده و طرفداران بازی را دور خود جمع کرده است. در این بازیِ معمایی، افراد در اتاقی زندانی می شوند و تنها بعد از حل کردن معماها می توانند از آن بیرون بیایند. سر نخ ها و کلیدها در همان اتاق قرار گرفته و تنها باید با همفکری و ذهن خوانی به آن دست پیدا کنند. یکی از اتاق های فرار معروف که به عنوان نخستین اتاق فرار مشهد شناخته می شود، در رستوران فکری کانو قرار دارد. در این رستوران علاوه بر اتاق فرار، انواع بازی های هیجانی برای بزرگسالان وجود دارد. اتاق فرار نئو در مجتمع گردشگری کوهسر مشهد نیز جدیدتر ولی خاص تر است. این اتاق فرار سه قصه به نام های آزمایشگاه زامبی، فرار از زندان و قتل مرموز دارد که با توجه به سلیقه خود و دوستانتان یکی از آن ها را انتخاب می کنید و وارد بازی می شوید. برای این بازی ها باید گروه های ۴ یا ۸ نفره تشکیل دهید. حدود ۱ ساعت تا ۱ ساعت و ربع برای حل کردن معماها فرصت دارید.

مجموعه تفریحی و گردشگری کوهسر

به گزارش سفر باتو ، کوهسر یک مجموعه فرهنگی توریستی جذاب است که به خاطر موقعیت مکانی خاص خود، نمای فوق العاده ای از شهر را پیش روی شما قرار می دهد. جالب است بدانید که طراحی های به کار رفته در این بنا، از سبک معماری افتخار آمیز هخامنشیان الهام گرفته شده است. این مجموعه برای ارائه  خدمات بهتر در ۴ فاز طراحی شده که فاز اول شامل سالن های بیلیارد و اسنوکر، سالن بولینگ، سالن های ورزشی (بدنسازی و…)، گیم سنتر، تالارهای مجلل عروسی، همایش و مراسم مختلف، رستوران و کافی شاپ های تابستانی و زمستانی و همچنین زمین تنیس روباز برای ورزشکاران است. فاز دوم مجموعه شامل مجتمع عظیم تجاری و مجموعه آب درمانی می شود. فاز سوم به سالن ماساژ، سونا، استخر، جکوزی، سالن اسکواش و پارکینگ طبقاتی اختصاص یافته و فاز چهارم که در دست طراحی و مطالعات اولیه است مربوط به پروژه اقامتی کوهسر می شود. همانطور که ذکر کردیم این مجموعه با امکانات و تفریحاتی که در اختیارتان قرار می دهد می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

شهربازی سرزمین بازی ها؛ بزرگترین شهربازی سرپوشیده!

دوست دارید کمی بازی کنید یا به سینمای ۵ بعدی بروید؟ هوس پینت بال، بولینگ یا بیلیارد کرده اید؟

شهربازی سرزمین بازی ها همه ی این امکانات را به انتهای خیابان امام رضا (ع) آورده است. با بیش از ۱۱۰ دستگاه متنوع برای بازی، دیگر حوصله ی کسی سر نمی رود. در این شهربازی روزی شاد و سفری هیجانی و تفریحی خواهید داشت.شهربازی سرزمین بازی ها

مجتمع گردشگری چالیدره مشهد

چالیدره – جاهای دیدنی مشهد

دره چالیدره مشهد یکی از جاهای دیدنی مشهد در منطقه طرقبه می‌باشد که در سال‌های اخیر با توسعه امکانات رفاهی و تفریحی به یک قطب گردشگری تبدیل شده است. سد چالیدره در سال ۱۳۷۶ بر روی رودخانه جاغرق در ابتدای جاده روستای نغندر با هدف آبرسانی به زمین‌های کشاورزی ساخته شد. اما عملیات تبدیل منطقه چالیدره به یک منطقه گردشگری از همان سال آغاز شد. چالیدره یکی از مکان های تفریحی مشهد برای جوانان است و از جمله امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این مجموعه : رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با محیط دلنشین،تله کابین چالیدره، بانجی جامپینگ چالیدره، برج گردان چالیدره، ترن کوهستان،زیپ لاین، اسکله تفریحی، لمکده و چایخانه، تله سیژ چالیدره مشهد، عکاسخانه سنتی، امکانات تفریحی ویژه کودکان قایق موتوری، قایق پدالی و قایق پارویی در سد چالیدره، کشتی شناور تفریحی، آموزش غواصی در دریاچه چالیدره، آموزش قایق سواری در دریاچه چالیدره، مرکز ماساژ ماهی برای از بین بردن بافت های مرده پوست می‌باشند. وجود این امکانات باعث شده است تا چالیدره یکی از مکان های تفریحی و هیجانی مشهد باشد.

 پاراموتور شاندیز

فقط باید پرواز کرده باشی که معنی پرواز را بدانی فقط باید در آسمان غوطه ور شدن را تجربه کرده باشی تا تعریف مناسبی از ابر و آسمان را به دست آورده باشی از آسمان دیگر زمین معنایی ندارد در آسمان فقط تو آسمان را می‌دانی که چیست و دیگر به هیچ چیزی که روی زمین است فکر نمی کنی.

اما هیجان پرواز هم خود داستانی دیگری دارد . اوج گرفتن از زمین با قدرت باد بسیار زیباست فقط کافی است با پاراگلایدر (پاراموتور) شاندیز به این کار بپردازید تا آسمان را در آغوش خود پیدا کنید.