نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها DriverPack Solution 12.3

نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها DriverPack Solution 12.3

نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها DriverPack Solution 12.3 

در پست امروز وبسایت تاپ ۲ دانلود، جدیدترین نسخه مجموعه درایور های Driverpack Solution برای هر دو نسخه ۳۲ و۶۴ بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار با شناسایی و نصب خودکار درایور های سیستم عامل از بروز هرگونه مشکل در ناسازگاری درایور با سخت افزار مرتبط جلوگیری می کند.نرم افزارDriverpack Solution برای هر دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز کاربرد دارد.این نرم افزار قابلیت شناسایی و نصب تمامی درایور های شرکت های Intel – AMD – ASUS – nVidia – GigaByte – HP- MSI – RealTek – Gigabyte – ATI – GeForce – Seagate را داراست.این مجموعه بهترین راه حل برای برطرف نمودن مشکلات درایوری اعم از قدیمی بودن،ناسازگاری،متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید و… است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
شناسایی و نصب بسیار سریع درایور ها
حاوی آخرین نسخه از انواع درایورها
سازگار با انواع درایور های سخت افزاری
دارا بودن درایورهای ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
رابط کاربری چند زبانه
پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و ۷ و ۸
و…

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
۱- فایل دانلود شده به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد.
۲- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید. برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم.
۳- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 پسورد :www.top2download.com

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Drp