هتل‌های لوکس در قاره اروپا

قاره اروپا از قاره‌های بسیار دیدنی و پر جاذبه بر روی زمین است. این قاره در غرب قاره آسیا واقع شده است و شامل جغرافیایی با تنوع زیاد و مناطق دیدنی سرسبز، سواحل و کوهستان‌های بلند می‌شود. در این قاره کشورهایی بسیار دیدنی مانند انگلستان، اسپانیا، فرانسه، آلمان، سوییس و ایتالیا و بسیاری کشورهای دیدنی دیگر وجود دارند. اگر به قاره اروپا سفر کنید و تور اروپا را برای گردش در تعطیلات خود انتخاب کنید می‌توانید از بهترین امکانات و دیدنی‌ترین جاذبه‌ها بهره ببرید و با شگفتی‌های این قاره مواجه شوید. در آنجا می‌توانید در بهترین رستوران‌ها غذا میل کنید و به مراکز خرید مدرن و بزرگ با اجناسی بسیار با کیفیت رفته و انواع کالا و سوغاتی تهیه کنید. در قاره اروپا هتل‌های بسیار خوب و معروفی قرار دارند که می‌توانند تجربه اقامتی لوکس را به مشتریان ارائه کنند، تعدادی از این هتل‌های لوکس در قاره اروپا را در این متن به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ملیا گرند هرمیتاج آل اینکلوسیو بلغارستان

یکی از هتل‌های بسیار خوب در شهر وارنا در کشور بلغارستان هتل ملیا گرند هرمیتاج آل اینکلوسیو است. این هتل دارای محیطی لوکس و زیبا است و معماری دیدنی و باشکوهی دارد. در فضای داخلی این هتل می‌توانید از طراحی بسیار خوب و امکانات مدرن بهره برده و از بهترین وسایل و خدمات استفاده کنید. آنجا هتلی در نزدیکی ساحل بوده و به راحتی می‌توانید در آنجه به دریا بروید. اتاق‌های این هتل دارای فضای بزرگ بوده و چشم اندازی بسیار زیبا دارند. تمامی اتاق‌های هتل ملینا گرند دارای طراحی زیبا و مبلمان لوکس هستند و امکاناتی مانند اینترنت وای فای، تلویزیون صفحه تخت، حمام لوکس، مینی بار و تهویه مطبوع دارند. در این هتل رستوران‌هایی بسیار خوب با غذاهای خوشمزه بین المللی و اروپایی وجود دارد و می‌توانید در آنجا از بهترین کیفیت غذا با مواد اولیه بسیار با کیفیت بهره ببرید. در آنجا امکاناتی بسیار خوب از نظر تفریحی و رفاهی وجود دارد و این هتل شامل ساحل اختصاصی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، خدمات ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی، خدمات اسپا و زیبایی و فروشگاه خرید سوغاتی می‌شود. فضای اطراف این هتل بسیار زیبا بوده و دارای محیطی سرسبز است و جهت پیاده روی بسیار عالی است.

هتل یورواستارز مادرید تاور اسپانیا

به گزارش سایت تور لحظه آخری سفر باتو ، از هتل‌های ۵ ستاره اسپانیا باید به هتل یورواستارز مادرید تاور اشاره کرد که همانطور که از اسم آن مشخص است در شهر مادرید قرار دارد. این هتل دارای محیطی دیدن و معماری مدرن و مجلل است و در آنجا می‌توان از خدماتی عالی و فوق العاده بهره برد. از نظر دسترسی این هتل در محلی بسیار عالی است که می‌توان از آنجا به همه نقاط مادرید دسترسی داشت. فضای داخلی این هتل به شکل بسیار دیدنی طراحی و زیبا سازی شده است و در درون آن از وسایل بسیار زیبا و لوکس استفاده شده است. اتاق‌های این هتل دارای فضای بزرگ هستند و طراحی بسیار خوبی دارند و امکانات آنها کامل و مدرن است. تمامی اتاق‌های این هتل شامل مینی بار، اینترنت بی سیم پر سرعت، خدمات روم سرویس شبانه روزی، تهویه مطبوع و … می‌شوند. این هتل از هتل‌های بزرگ شهر مادرید بوده و در کل شامل ۴۷۳ اتاق می‌شود. هتل یورو استارز دارای رستوران‌هایی با انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و اسپانیایی بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و خدمات مختلف لوکس می‌شود.

هتل فور سیزن جورج پنجم پاریس

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر پاریس و کشور فرانسه هتل فور سیزن جورج پنجم است که در یک ساختمان بسیار زیبا قرار دارد که شباهت به کاخ بسیار زیبایی دارد. از پنجره‌های این هتل می‌توان منظره برج ایفل را مشاهده کرد و طراحی داخلی آنجا بسیار دیدنی و لوکس است. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی عالی هستند و فضای بزرگ دارند. در اتاق ها وسایل لوکس و با کیفیت استفاده شده و امکانات آنها شامل مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، قهوه ساز و تراس می‌شوند. اتاق‌های این هتل شامل تراس می‌شود و در آنجا می‌توانید از مناظر بسیار عالی لذت ببرید. رستوران‌های بسیار عالی در این هتل قرار دارند که از رستوران‌های بسیار خوب فرانسوی با ۳ ستاره میشلان محسوب می‌شوند. همچنین در آنجا می‌توانید در رستوران‌های مدیترانه‌ای و بین المللی نیز غذا میل کنید که دارای کیفیت بالا و محیطی عالی هستند. امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی مجهز، سالن اسپا و زیبایی، خدمات ماساژ درمانی، اینترنت وای فای سراسری، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، فروشگاه‌های مختلف و امکانات دیگر می‌شود. در این هتل می‌توانید از خدمات خشک شویی استفاده کنید یا از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت بهره مند شوید در آنجا برای راحتی مسافران خدمات صرافی و همینطور خدمات گردشگری برای درون شهر پاریس نیز وجود دارد. این هتل خدمات اجاره ماشین به همراه پارکینگ اختصاصی نیز دارد.