ویزا کارت مجازی برای خرید آسان و امن در سراسر جهان

امروزه به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی، دسترسی به حساب‌ها و استفاده از خدمات سایت‌های بین‌المللی بسیار سخت و طاقت‌فرساست؛ به همین دلیل خرید ویزا کارت مجازی و استفاده از آن به شما کمک می‌کند تا به راحتی امور پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید. به عبارتی می‌توانید از وب‌سایت‌ها و فروشگاه آنلاین‌هایی که دارای درگاه Visa Card هستند خرید کنید.

شاید تاکنون برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه می‌توانم از وب‌سایت‌های بین‌المللی خرید کنم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است و شما پس از صدور ویزا کارت مجازی می‌توانید به راحتی از بسیاری از فروشگاه آنلاین‌های بین‌المللی خرید کنید؛ اما ویزا کارت مجازی چیست و نحوه صدور آن چگونه است؟ در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ویزا کارت مجازی و راه‌های دریافت آن بپردازیم.

ویزا کارت مجازی چیست؟

در اولین قدم بهتر است کمی با ماهیت ویزا کارت مجازی آشنا شویم تا با اطلاعات بیشتر، نحوه خرید ویزا کارت مجازی و کاربردهای مهم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت Visa یک کمپانی بین‌المللی در آمریکا است و با فعالیت در تبادل اطلاعات بانکی، روش‌های متنوعی برای کاربران، کسب‌وکارها و بانک‌ها فراهم می‌کند تا پرداخت‌های جهانی خود را به راحتی انجام دهند. به‌طور کلی ویزا کارت مجازی مشابه یک کارت بانکی عمل می‌کند و به همان میزان نیز معتبر است که توانسته بخش عظیمی از پرداخت‌های بین‌المللی را به نام خود ثبت کند.

اگر شما هم قصد خرید محصول یا خدمات وب‌سایت‌های خارجی مانند اسپاتیفای، نتفلیکس و ابزارهای هوش مصنوعی را داشته‌باشید، ویزا کارت مجازی کار شما را راحت خواهد کرد. همچنین این کارت‌ها مجازی بوده و پس از صدور ویزا کارت مجازی، مشخصات آن ازجمله شماره کارت و CVV در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید.

انواع ویزا کارت

شرکت Visa کارت‌های خود را به دوصورت مجازی و فیزیکی برای کاربران فراهم کرده و همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، خرید ویزا کارت مجازی به این معناست که تنها اطلاعات کارت برای شما ارسال می‌شود و خبری از نسخه فیزیکی نیست؛ البته امکان دریافت کارت نیز برای کاربران فراهم است اما در کشور ایران کاربرد زیادی نخواهد داشت. با این حال ویزا کارت‌ها انواع مختلفی دارند و به 4 نوع تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • Debit Card: این نوع ویزا کارت‌ها، نقدی نام دارند و به عبارتی همان کارت‌های فیزیکی هستند که کاربر می‌تواند موجودی آن را در بانک‌ها یا مؤسسه‌های مالی برداشت کند.
  • Credit Card: این نوع کارت‌ها که اکنون طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند، این گونه هستند که اعتبار کارت به مبلغ مشخصی شارژ می‌شود و کاربر پس از استفاده از آن و پایان اعتبار، بدهی خود را پرداخت می‌کند.
  • Prepaid Card: ویزا کارت‌های پیش پرداخت یک تفاوت مهم با سایر کارت‌ها دارند و آن هم عدم اتصال به حساب بانکی کاربر است و درصورت بروز هرگونه مشکل، فقط مبلغی که در این کارت وجود دارد در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
  • Virtual Card: کارت مجازی به عنوان یکی از جدیدترین خدمات شرکت‌های پرداخت محسوب می‌شود و هیچگونه کارت فیزیکی در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. به عبارتی شما با خرید ویزا کارت مجازی تنها مشخصاتی مانند شماره کارت و کد CVV دریافت خواهید کرد تا در پرداخت‌های آنلاین از آن‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است ویزا کارت مجازی معمولا از نوع Prepaid است و نیازی به اتصال به حساب بانکی ندارد؛ پس پیش از صدور ویزا کارت مجازی به این موضوع نیز توجه کنید.

کاربرد ویزا کارت مجازی

خرید ویزا کارت مجازی چه اهمیتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال می‌توانیم به کاربردهای مورد توجه این کارت‌ها اشاره کنیم که به‌طور کلی در یک جمله خلاصه می‌شود: پرداخت آنلاین در وب‌سایت‌های خارجی و بین‌المللی جهت خرید محصولات یا خدمات. در ادامه برخی از اقداماتی که می‌توانید پس از صدور ویزا کارت مجازی انجام دهید را شرح داده‌ایم:

  • رزرو هتل هنگام سفر به کشورهای خارجی.
  • پرداخت هزینه‌های آزمون‌های زبان انگلیسی مانند آیلتس و دولینگو.
  • خرید لایسنس نرم‌افزارهای ویندوز مانند ماکروسافت آفیس و آنتی ویروس‌.
  • پرداخت‌های درون برنامه برای اپلیکیشن‌های مختلف.
  • خرید و استفاده از سرویس Google Ads.
  • خرید یا تمدید اشتراک سرویس‌های بین‌المللی مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، نتفلیکس و ابزارهای هوش مصنوعی.
  • خرید از فروشگاه آنلاین‌های معتبر مانند آمازون و پرداخت از طریق ویزا کارت مجازی.

نحوه صدور ویزا کارت مجازی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما به استفاده از ویزا کارت مجازی روی آورده‌ایم، وجود تحریم‌های اقتصادی برای ایران است که فرآیند پرداخت در وب‌سایت‌های بین‌المللی با استفاده از کارت‌های بانکی را محدود کرده‌است؛ با این حال برای خرید ویزا کارت مجازی نیز با چنین مشکلی مواجه هستیم، اما این موضوع نیز راه‌حل دارد. شما می‌توانید به فروشگاه آنلاین‌های معتبری که در زمینه ارائه ویزا کارت مجازی و چنین محصولاتی فعالیت می‌کنند مراجعه کنید و با خرید ویزا کارت مجازی، از خدمات جذاب آن بهره‌مند شوید.

به عنوان مثال وب‌سایت سیب کده به عنوان یک فروشگاه آنلاین در دسترس شما است تا جهت صدور ویزا کارت مجازی به آن مراجعه کنید؛ به عبارتی نحوه فعالیت سیب کده و چنین فروشگاه‌هایی به این گونه است که با دور زدن تحریم‌های اقتصادی، به صورت کاملا قانونی محصولات بین‌المللی مورد نیاز شما ازجمله ویزا کارت مجازی را خریداری می‌کنند و در اختیار شما قرار می‌دهند.

مزایای خرید ویزا کارت مجازی از سیب کده

خدمات مجموعه سیب کده تنها صدور ویزا کارت مجازی نیست و شما می‌توانید اشتراک‌ها و خدمات متنوعی را از این فروشگاه دریافت کنید؛ به عنوان مثال خرید مستر کارت مجازی نیز یکی از خدمات قابل ارائه در سیب کده (Sibkade.com) محسوب می‌شود. مستر کارت مجازی مانند ویزا کارت مجازی است و امکان پرداخت آنلاین در وب‌سایت‌های خارجی را برای کاربران فراهم می‌کند تا به راحتی از خدمات و محصولات بین‌المللی مانند اشتراک نتفلیکس، اسپاتیفای و اپل موزیک بهره‌مند شوند.

به عنوان کاربردهای این محصول نیز می‌توانیم به خرید از فروشگاه آمازون، خرید اشتراک سرویس‌های بین‌المللی، مبادلات مالی با شرکت‌های بین‌المللی و بازگشت وجه به حساب مستر کارت مجازی اشاره کنیم.

در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ویزا کارت مجازی از سیب کده را برای شما شرح داده‌ایم:

  • فعال‌سازی و ارسال ویزا کارت مجازی در کمتر از 24 ساعت.
  • امکان مشاهده ریز صورتحساب.
  • قابل استفاده در بسیاری از وب‌سایت‌ها مانند اپل آیدی، گوگل پلی و …
  • بدون اتصال به حساب بانکی. (ویزا کارت از نوع Prepaid)
  • امکان وریفای حساب Paypal.
  • ارز پایه ویزا کارت مجازی که از سیب کده خریداری می‌کنید دلار است.
  • خدمات سیب کده تنها در خرید ویزا کارت مجازی خلاصه نمی‌شود و محصولات دیگری مانند مستر کارت مجازی، اشتراک اسپاتیفای، هوش مصنوعی ChatGPT، Midjourney و DALL-E نیز نمونه‌های از خدمات موجود در سیب کده محسوب می‌شوند.
  • فروشگاه سیب کده دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت یا همان ای نماد است.