چطور می توانیم در ساده ترین حالت ممکن ویباکس فورتنایت ، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی را تهیه کنیم؟

تب و تاب بازی های موبایلی به شدت بالاست! اگر سری به مارکت ها بزنید می توانید متوجه تعداد دانلود خیره کننده برخی از بازی درون اپ استور ها و مارکت ها باشید که هرکدام از آن ها به نحوی تفاوت های زیادی با سری بازی های هم رده خود دارند.
در این قسمت می خواهیم به معرفی و بررسی 3 نمونه از محبوب ترین بازی های سبک موبایل بپردازیم که اوج هیجان و رقابت را نشان می دهند. البته نکته قابل توجه ای که در این بازی ها وجود دارد این است که شما با فعال سازی بخش پولی آن ها می توانید به امکانات و ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که در هیچ بازی ای وجود ندارد!
اگر می خواهید بدانید چطور می توانید ویباکس فورتنایت ، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی را تهیه کنید در این قسمت با ما همراه باشید.
چرا بازی های فورتنایت، پابجی و کالاف دیوتی از محبوب ترین بازی های موبایل هستند؟
این که یک و یا چند بازی به عنوان بهترین و ایده آل ترین بازی های موبایل شناخته می شوند عملا بستگی به خیلی از موارد دارد، به عنوان مثال گرافیک بالا، صدای خوب و مناسب، مراحل متنوع در بازی و… می تواند از مهم ترین دلایل برای معروفیت یک بازی به شمار بیاید.
اما نکته مهم تری که وجود دارد این است که افراد عموما با شخصیت ها و کاراکتر های بازی رابطه برقرار می کنند و این موضوع می تواند بیش از هر چیز باعث افزایش میزان محبوبیت در میان گیمر ها باشد. به عنوان مثال فلان شخصیت در فلان بازی از محبوب ترین شخصیت های یک گیمر است و همین موضوع باعث می شود تا او یکی از طرفداران آن بازی در نظر گرفته شود.
در خصوص این 3 بازی نیز این موضوع دارای اهمیت قابل توجه ای است، به صورتی که شخصیت هایی که در این بازی نقش آفرینی می کنند و شما می توانید با آن کاراکتر در فضایی مجازی اقدام به انجام ماموریت ها و… کنید، خود موضوع بسیار چالش برانگیزی می باشد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله برسی شخصیت های بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی مراجعه کنید.

ویباکس فورتنایت چیست؟

عموما اکثر بازی ها از ویژگی پرداخت درون برنامه ای برخوردار هستند و این موضوع می تواند باعث افزایش میزان قدرت و همچنین علاقه مندی کاربران به بازی شود چراکه با تهیه ارز های موجود در بازی آن ها از نظر قدرت در مقایسه با سایر گیمر ها چندین مرحله بالاتر هستند که این موضوع خود باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت بازی خواهد شد.
Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است. اپیک گیم علاوه بر فورتنایت خالق بازی های محبوبی همچون آنریل و چرخ دنده های جنگ نیز است. در بازی فورتنایت یک دنیای تقریبا فانتزی را مشاهده میکنیم که شما در آن باید به نبرد بپردازید. البته گرافیک بالای بازی باعث شده تا دنیای فانتزی فورتنایت قابل قبول تر و دوست داشتنی تر به نظر بیاید.

چطور می توانیم در ساده ترین حالت ممکن ویباکس فورتنایت ، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی را تهیه کنیم؟

آشنایی با یوسی پابجی | یوسی پابجی چیست؟

این موضوع در بازی پابجی نیز صادق است! با تهیه و خرید یوسی پابجی شما می توانید در کمترین زمان برای شخصیت خود سلاح و تجهیزات منحصر به فرد و خیره کننده ای را تهیه کنید تا به کمک آن بتوانید در کمترین زمان ممکن با رقبای خود مبارزه کنید.
برخورداری از یوسی در بازی پابجی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از امکانات و ویژگی های بازی استفاده کنید! بدون آن که زمان خود را هدر دهید در بهترین شرایط ممکن از یوسی استفاده می کنید تا به آن چه که در بازی می خواهید، رسید.
بازی پابجی نیز به دلیل برخوداری از داستانی زیبا و هیجان انگیز در دسته بازی های پرطرفدار و پردانلود اپ استور ها و مارکت ها شناخته می شود که توصیه می کنیم حتما آن را تجربه کنید.

چطور می توانیم در ساده ترین حالت ممکن ویباکس فورتنایت ، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی را تهیه کنیم؟

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

بازی کالاف دیوتی همان طور که می دانید یکی از پردانلودترین بازی های سبک اکشن برای نسخه موبایل است که جذابیت های این بازی سبب آن شده است تا کاربران و علاقه مندان زیادی سمت این بازی کشیده شوند. در حالت ایده آل شما هنگام بازی کالاف با موارد محدودی رو به رو خواهید شد که برای افزایش میزان قدرت و همچنین آزاد سازی سایر کاراکتر ها و شخصیت های بازی باید از سی پی استفاده کنید.

چطور می توانیم در ساده ترین حالت ممکن ویباکس فورتنایت ، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی را تهیه کنیم؟

چطور می توانیم انواع سی پی ، جم و ویباکس را خریداری کنیم؟

به دلیل آن که تهیه و خرید تمامی این موارد در این بازی ها نیاز به پرداخت درون برنامه ای آن هم به صورت دلاری دارد، اغلب کاربران ایرانی نمی توانند از روش های مرسوم اقدام به تهیه و خرید سی پی ، جم و ویباکس برای بازی مدنظر خود کنند، از این رو شما باید از شرکت های واسطه استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانند آن چه که نیاز شما را برآورده می کند را برایتان فراهم سازند.
یکی از سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کند و پشتیبانی بسیار قوی ای نیز دارد، سایت آسان جم است. با مراجعه به این سایت می توانید با انواع پلن های قیمتی این بازی آشنا شده و هرکدام که برای شما مناسب است را تهیه کنید.