کدام گوشی های اخیر همچنان نیز برای خرید در سال 2022 مناسب اند؟

اگر به این فکر می کنید که چطور می توانید یک گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را در سال 2022 خریداری کنید که کارایی مناسبی نیز داشته باشد، انتخاب یک گوشی از سال های گذشته مناسب شماست.

اکنون با گران شدن قیمت ها و بالا رفتن نرخ قیمت گوشی های جدید، یک گوشی دست دوم از چند سال گذشته می تواند به راحتی انتظارات شما را بر آورده کند.

باید بدانید که گوشی های تا 3 یا حتی 5 سال اخیر همچنان نیز کارایی مناسبی دارند و می توانید از ان ها برای پیش برد اهداف خود استفاده کنید.

در حالی که سیستم عامل اندرویدی این گوشی ها همچنان نیز به جدیدترین نسخه اندروید آپدیت می شوند و شما می توانید با هزینه و قیمت بسیار پائین تر از گوشی های نو، یک گوشی دست دوم کارآمد را دریافت کنید.

می توانید به سادگی با مشاهده بررسی موبایل ها یا حتی بررسی تبلت ها ، دستگاه هوشمند مورد نظر خودتان را با نسل های جدید مقایسه کنید، آنگاه خواهید دید که سرعت و عملکرد آن ها آنچنان نیز با هم تفاوتی ندارند.

ما در ادامه چهار گوشی سال های اخیر را به شما معرفی می کنیم که با قیمتی ارزان تر، مطمئنن در سال 2022 نیز ارزش خرید دارند.

  • گوشی گلکسی آ 70 سامسونگ، همچنان نیز کاربردی

گوشی تلفن همراه گلکسی A70 تولید شده توسط سامسونگ،در سال 2019 یک موبایل خوش دست است.

گلکسی A70 آپشن های گناگونی را در مورد میزان حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می دهد. این گوشی موبایل دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و 6 یا 8 گیگابایت رم می باشد.

گلکسی A70 دوربین اصلی با کیفیت 32 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که عالی و مفید است. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز آن را به انتخابی عالی تر تبدیل می کند.

گلکسی آ 70 از یک سخت افزار پردازنده هشت هسته ای نیز بهره می برد که عمللکرد قدرتمندی را در بازی ها و پخش ویدیو ارائه می دهد.

  • هواوی پی 30 ، قدرتمند و کم نظیر

یکی از بهترین گوشی های هواوی که در سال 2019 به عنوان پرچمدار به بازار عرضه شد، هواوی پی 30 است که البته با قیمتی کمی گران تر، مطمئنن ارزش خرید را دارد.

برای فراهم کردن سرعت در عملیات ها، هواوی پی 30 از یک سی پی یو هشت هسته ای کاربردی و قوی بهره می برد.

همچنین با حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم یا 6 گیگابایت رم در دسترس است.

هواوی P30 یک دوربین عقب اصلی 40 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را عرضه می کند که عالی می باشند.

  • بلک شارک 2 شیائومی ، خاص و مخصوص بازی

بلک شارک 2 شیائومی یکی از گوشی های همچنان عالی و برتر شیائومی است که برای گیم و بازی عالی می باشد.

شیائومی بلک شارک 2 دارای یک پردازنده هشت هسته ای قدرتمتند با حافظه داخلی 256 گیگابایت، 8/12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت، 6/8 گیگابایت رم می باشد.

باتری شیائومی بلک شارک 2 برای جا به جایی باز می شود و همچنین باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد و نوع آن لیتیوم یونی است.

این گوشی دارای صفحه نمایشی با سایز 6.39 اینچ و رزولوشن تصویر 1080×2340 پیکسل است. همینطور 81.7% از کل وسعت این گوشی موبایل را نمایشگر آن پوشش داده که آن را به انتخابی عالی برای بازی تبدیل می کند.

  • گلکسی آ 50 سامسونگ ، همچنان نیز محبوب

گلکسی آ 50 زمانی که عرضه شد طرفداران بسیار زیادی داشت و اکنون در سال 2022 نیز با به روز رسانی به سیستم عامل جدید، یک انتخاب خوب و عالی تلقی می شود.

موبایل گلکسی A50 دارای قابلیت های بسیاریست. میزان حافظه اینترنال گلکسی A50 برابر 64/128 گیگابایت همراه با 4/6 گیگابایت رم می باشد. وزن گلکسی A50 مساوی 166 گرم است. وزن این دستگاه کاملا مناسب می باشد.

فیلم برداری گلکسی A50 کیفیت 1080p دارد و کاملا مناسب است، همچنین با دوربین عقب 25 مگاپیکسلی تصاویر زیبایی را ضبط خواهد کرد.

گلکسی آ 50 با پردازنده هشت هسته ای، اتنتخاب حافظه  64/128 گیگابایت و 4/6 گیگابایت رم در دسترس است و می توانید از آن استفاده هایی کارآمد داشت باشید.

سخن نهایی

شما نیز می توانید خیلی راحت و آسان با هزینه هایی بسیار پائین تر از قیمت یک گوشی نو و جدید، یکی از گوشی های چند سال اخیر را به عنوان یک گوشی دست دوم انتخاب کرده و به شرط سالم بودن از آن استفاده هایی کاربردی داشته باشید.

می توانید با مشاهده فیلم تست سرعت و مقایسه گوشی ها، به خوبی عملکرد آن ها را با گوشی های جدید مقایسه کنید و خودتان ببینید که در عملکرد و کیفیت دوربین تفاوت های چندانی نیز با هم ندارند.

پس با هزینه هایی بسیار پائین تر و ارزان تر قادر خواهید بود یک گوشی مناسب و کاربردی را در سال 2022 برای خود خریداری کنید.