کروماکی لند از کجا شروع کرد و به کجا رسید؟

وقتی صحبت از برند لوازم کروماکی و وسایل تولید محتوا می‌شود، کروماکی لند از اولین موردهایی است که به ذهنمان می‌رسد. این مجموعه از چند سال پیش کار خود را در بستر سایت و اینستاگرام شروع کرد و امروزه یکی از انتخاب‌های اول هر تولیدکننده محتوایی به شمار می‌رود. این نشان از کیفیت و مرغوبیت محصولات این برند نام آشنا می‌باشد.

کروماکی لند تولید کننده عمده پرده سبز

کروماکی لند تولید کننده عمده پرده سبز با کیفیت و مرغوب می‌باشد، این برند دارای دو نوع پرده سبز تولیدی است. با توجه به کسب‌وکار و تولید محتوای خود یکی از دو مدل پرده سبز مناسب شما می‌باشد. این شرکت در اولین قدم از تلاش‌های خود دست به تولید دو مدل پرده کروماکی با کیفیت زد و هم اکنون از بهترین‌های بازار است. در ادامه به این دو مدل از این کالا می‌پردازیم که شرایط پیشرفت این مجموعه را فراهم کرد.

مدل پلاس

این مدل از پرده کروماکی دارای ضخامت کمتری نسبت به مدل پرو است و برای تولید محتوا به‌صورت معمولی استفاده می‌شود. این مدل قیمت ارزان‌تری داشته و برای شروع کار گزینه خوبی است. در این مدل به علت الگوهایی که بر روی محصول درج شده‌اند نور تابیده شده بر روی آن جذب شده و ایجاد بازتاب و سایه نمی‌کند. وزن این مدل بسیار کم بوده در نتیجه این مورد آن را به یک وسیله قابل حمل مبدل می‌سازد.

رنگ مناسب یعنی سبز فسفری از نقاط قوت این کالا است که ادیت کردن ویدئو آن را به کاری بسیار آسان تبدیل می‌کند. نور پردازی بر روی این محصول بسیار آسان بوده و کار با آن به همین علیت بسیار جذاب و لذت‌بخش است. یک نواختی رنگ این محصول در تمام نقاط آن نشان از مرغوبیت بی‌اندازه آن است و آن را به وسیله‌ای بسیار کاربردی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

مدل پرو

پرده سبز مدل پرو کروماکی لند ضخامت دوبرابری نسبت به مدل پلاس دارد و ارزش خرید و کیفیت بهتری دارد. از این رو برای کارهای حرفه‌ای‌تر این مدل گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. در این مدل استفاده از پترن‌هایی جنس پارچه تولید باعث می‌شود که نور برنگردد و ایجاد سیاهی نکند.

جنس مرغوب پارچه استفاده شده نشان از کیفیت بی‌نظیر این محصول است که می‌تواند محتوایی با کیفیت را برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین در این مدل در متراژ بالا شاهد خط موقعیت سوژه هستیم که یکی از بی‌نظیرترین قابلیت‌های آن است. هر دو مدل بدون استفاده از پایه قابل استفاده هستند کافی است، آن را بر روی دیوار نصب کرده و از تولید محتوای خود لذت ببرید.

پرده سبز در استودیو کروماکی

کیفیت پرده‌های سبز این مجموعه زبانزد تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام و یوتیوب است. اگر قصد ساخت استودیو کروماکی خانگی خود به‌صورت دستی را دارید می‌توانید از پرده سبزهای با کیفیت کروماکی لند در آن استفاده کنید و به تولید محتوای خود رونق دوباره‌ای ببخشید.

اگر قصد تهیه یک پرده کروماکی را دارید، خرید یک نور مناسب برای نورپردازی سوژه و بک‌گراند لایت بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت نور پردازی غیریکنواخت پرده سبز موجب خرابی محتوای تولیدی خود می‌شود و در نهایت ادیت آن ساعت‌ها زمان خواهد برد. پس این نکته را همیشه در نظر گرفته و در تولید محتوای خود استفاده کنید.

چرا باید استودیو کروماکی داشته باشم؟

در استودیو های کروماکی شخصی ، استودیو کروماکی با این هدف استفاده شخصی فردی یا گروهی ساخته می شود که در اینجا از یک استودیو شخصی را می تواند یک کمپانی بزرگ فیلم سازی برای ساخت فیلم های حرفه ای خود و استفاده شخصی کمپانی بساز و یا حتی یک کاربر خانگی نیز به راحتی می تواند یک استودیو کروماکی شخصی را در خانه و یا محل کار خود برای ضبط ویدیو های خود بسازد ، در اینجا ما قصد داریم ، مواردی که برای ساخت یک استودیو کروماکی خانگی نیاز دارید را برای شما توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید یک استودیو کروماکی با کیفیتی را پیاده سازی کنید و برای ضبط ویدیو های خود از آن استفاده کنید.

هدف کروماکی لند

کروماکی لند هدف دارد در چند سال آینده به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان پرده سبز در ایران و منطقه تبدیل شود. اعمال چندساله این برند نیز نشان از راسخ بودن در هدف خود بوده و همیشه در راستای این هدف والای خود قدم برداشته است. قدم اول برای کروماکی لند افزایش رضایت کاربران است، به این صورت این برند توانست با جلب رضایت مشتری به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم کروماکی و تولید محتوا تبدیل شود و تعجب همگان در پیشرفت سریع خود را جلب کند. در حال حاضر نیز کروماکی لند قصد دارد به یکی از بزرگ‌ترین مراجع‌ برای تجهیزات تولید و انتشار محتوا تبدیل شود.

نتیجه تلاش‌های کروماکی لند

کروماکی لند با تلاش در جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان و ارائه ضمانت بر روی خدمات، کالاهای خود و عوامل دیگر به یکی از معتبرترین برندهای لوازم کروماکی مبدل شود. با صبر و تلاش و کوشش و توکل به خداوند این برند توانست رتبه بالایی را در تست کیفیت پرده سبز خود کسب کند. کروماکی لند به واسطه مخاطبان خود هم اکنون با قدرت در حال کار تولید و افزایش محصولات خود است.

تعامل با کاربران خود یکی از عواملی بود که باعث شد، این برند هر چه تمام‌تر در دل مشتریان خود جای بگیرد و محبت آن ها را کسب کند. باعث افتخار این مجموعه است که در کنار مخاطبان خود به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در صدد پیشرفت حداکثری خود است و این‌گونه بود که کروماکی لند به جایگاهی که هم اکنون دارد رسیده و قصد دارد به مقام‌های بالاتری نیز دست پیدا کند.

نتیجه‌گیری

کروماکی لند در حال حاضر یکی از بهترین‌های بازار وسایل کروماکی بوده و با اعتماد به این برند می‌توانید محصولات با کیفیت را با هزینه‌ای بسیار مناسب جهت تولید محتوا و ضبط ویدئو استفاده کنید. این آرامش خاطر یکی از بهترین حس‌هایی است که خرید از کروماکی لند به مخاطب منتقل می‌کند.