دانلود نرم افزار Microsoft Office Pro Plus 2016 v16.0.4549.1000

office

Office مجموعه ماکروسافت آفیس ۲۰۱۶

Microsoft Office مجموعه ای از برنامه های کاربردی، سرور ها و خدمات توسعه یافته توسط مایکروسافت می باشد. آفیس اولین بار توسط بیل گیتس اعلام شد.

اولین نسخه آفیس حاوی مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. در طول سال ها، برنامه های آفیس به طور قابل ملاحظه ای با ویژگی های مشترک مانند یک شاهکار عرفانی، ادغام داده ها و زبان اسکریپت ویژوال بیسیک برای برنامه ها نزدیک شده اند. مایکروسافت همچنین آفیس را به عنوان یک پلت فرم توسعه برای نرم افزارهای تجاری تحت نام تجاری Office Business Applications قرار می دهد.

یکی از ویژگی های مهم مجموعه آفیس توانایی برای نوشتن افزودنی ها (افزونه ها) می باشد که قابلیت های یک برنامه را با افزودن دستورات سفارشی و ویژگی های تخصصی گسترش می دهد. یکی از ویژگی های جدید Office Store می باشد. پلاگین ها و ابزار های دیگر می توانند توسط کاربران دانلود شوند.

آفیس قدرتمندترین مجموعه نرم افزاری می باشد که برای انجام امور مختلف اداری نظیر تایپ کاربرد دارد، مایکروسافت آفیس از مجموعه نرم افزارهای یکپارچه و متصل به هم تشکیل شده که هر کدام کاربرد گسترده‌ای دارند. از نظر ظاهری مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ تغییر زیادی نسبت به نسخه های پیشین نداشته است طراحی صاف پنجره‌ها و رنگ‌های مات همچنان حفظ شده‌اند و بیشتر بر روی راحتی کاربر و کار با نرم افزار تمرکز شده است.

مجموعه آفیس شامل نرم افزار های زیر می باشد

Microsoft Word – Microsoft Excel – Microsoft PowerPoint – Microsoft Access – Microsoft Outlook – Microsoft OneNote – Microsoft Publisher – Skype for Business – Microsoft Project – Microsoft Visio

ویژگی های اصلی نرم افزار Office :

  • یکی از برترین مجموعه ها در بازار است.
  • ایجاد اسناد، فایل کنفرانس و صفحات گسترده
  • دارای یک رابط کاربری بسیار سازمان یافته و آسان
  • می توانید حساب های ایمیل و پایگاه های داده را مدیریت کنید.
  • و …

راهنمای نصب و کرک Office :

کلیپ آموزشی در پایین صفحه موجود می باشد.

توجه داشته باشید بعد از نصب Office آن را آپدیت نکنید.

office لینک های دانلود

office دانلود نسخه ۳۲ بیتی : Direct Link

office دانلود نسخه ۶۴ بیتی : Direct Link

office وب سایت تاپ ۲ دانلود

office سازنده : Microsoft